ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ ОЛІМПІЙСЬКОЇ ОСВІТИ

Євгеній ПРИСТУПА, Юрій БРІСКІН, Мар’ян ПІТИН, Оксана БЛАВТ

Анотація


Олімпійська освіта, базуючись на ідеях олімпізму, робить спроби формування способу життя, що передбачає радість від рухової активності, освітньої цінності позитивних прикладів, а також прийняття уні-версальних, фундаментальних етичних принципів.
Мета дослідження. Охарактеризувати роль олімпійської освіти у вирішенні проблем сучасної молоді.
Методи дослідження. Теоретичний аналіз і узагальнення, порівняння, систематизація, абстрагування.
Олімпійська освіта, реалізуючи основні ідеали сучасного олімпізму, є суттєвим фактором формування культурного та фізичного здоров'я молоді.
Засобами олімпійської освіти, які передбачають вирішення проблем сучасної молоді, є організація і прове-дення загальнонаціональних турнірів з видів спорту, «Олімпійських уроків», науково-пізнавальних конкурсів, участь відомих спортсменів у реалізації системи олімпійських ідеалів, а також формування у вищих навчальних закладах наукових напрямів і шкіл, пов'язаних з олімпійською освітою.

Ключові слова


олімпійська освіта, молодь

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Булатова М. М. Система олімпійської освіти в Україні / М. М. Булатова // Олімпій-ський спорт і спорт для всіх : тези доп. XIV Міжнар. наук. конгр. – К., 2010. – С. 6.

Булатова М. Олимпийская Академия Украины: приоритетные направления дея-тельности / Мария Булатова // Наука в олимпийском спорте. – 2007 – № 2. – С. 5 – 12.

Єрмолова В. М. Розвиток і розповсюдження знань про Олімпійський рух і спорт в Україні / Єрмолова В. М. // Здоров’я та фізична культура : інф.-метод. видання. – К., 2010. – № 36 (204). – С. 3-4.

Олімпійська хартія. Міжнародний Олімпійський Комітет. – 2007. – 72 с.

Родиченко В. С. Идеология и олимпийское образование / Родиченко В. С., Столя-ров В. И. // Теория и практика физической культуры. – 1996. – № 6. – С. 2 – 7.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.