НАПРЯМИ ОСВІТНЬОЇ ДІЛЬНОСТІ МІЖНАРОДНОГО ОЛІМПІЙСЬКОГО КОМІТЕТУ

Віра ПЕРЕДЕРІЙ

Анотація


У статті розглянуто проблему актуалізації міжнародної системи олімпійської освіти відпо-
відно до сучасних тенденцій розвитку суспільства та олімпійського руху, що має нині високу соціальну вар-
тість. Це зумовлює необхідність вивчення, аналізу та осмислення сучасних підходів до освітньої політики
Міжнародного олімпійського комітету (МОК). Мета дослідження: охарактеризувати основні напрями освіт-
ньої діяльності МОК у сучасних умовах соціального розвитку. У дослідженні використано методи теоретич-
ного рівня: аналіз та узагальнення, порівняння, аналогію, системний підхід. Виявлено та охарактеризовано ос-
новні напрями освітньої діяльності МОК: програми «Юні лідери змін», «Атлети для наслідування», програми
«Олімпійської солідарності», Міжнародну програму щодо олімпійських цінностей, Програму для волонтерів
на Олімпійських іграх, Олімпійський музей та освітні платформи МОК.

Ключові слова


олімпійська освіта, Міжнародний олімпійський комітет, олімпійська академія, страте- гічний план розвитку МОК 2020.

Повний текст:

PDF

Посилання


Agenda 2020 [Electronic resource]. – Access mode: https://www.olympic.org/olympica-genda‐2020/

Athlete Learning Gateway [Electronic resource]. – Access mode: http://onlinecourse.olympic.org/

Athletes’ hub [Electronic resource]. – Access mode: https://www.olympic.org/athlete365/

COUBERTIN 1986 [Electronic resource]. – Access mode: http://bmsi.ru/doc/638e24f6–45b7–45ca-a233–40ea4672d4bc/html

IOC, Olympic values [Electronic resource]. – Access mode: https://www.olympic.org/the-ioc

Olympic Charter. – Lausanne: International Olympic Committee, 2004. – 104 p.

Olympic world library [Electronic resource]. – Access mode: https://library.olympic.org/

OVEP [Electronic resource]. – Access mode: http://library.olympic.org/Default/search.aspx? SC=CATALOGUE&QUERY=olympic+values&QUERY_LABEL=#/Detail/(query: (Id:'3 _OFFSET_ 0', Index:4, NBResults:4, PageRange:3, SearchQuery:(CloudTerms:!(), Facet-Filter:%7B%7D, ForceSearch:!t, Page:0, PageRange:3, QueryGuid:'1da92c23–15e0–4bad-a4f2–49cd4f5a5011', QueryString: OVEP, ResultSize:10, ScenarioCode: CATALOGUE, ScenarioDisplayMode: display-standard, SearchLabel:'', SearchTerms: OVEP, SortField:!n, SortOrder:0, TemplateParams:(Scenario:'', Scope: Default, Size:!n, Source:'', Support:''), Us-eSpellChecking:!n)))

Динаміка розвитку МОК [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.sportpedagogy.org.ua/html/journal/2011–12/11bsnmsd.pdf

Єрмолова В. M. Теоретико-методичні засади інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховний процес школярів: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту: [спец.] 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / Єрмолова Валентина Михайлівна; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. – Київ, 2010. – 20 с.

Нерода Н. Олімпійська освіта осіб з особливими потребами: проблема та напрямок дослідження / Неоніла Нерода // Молода спортивна наука України: зб. наук. пр. з галузі фізичного виховання, спорту і здоров’я людини. – Львів, 2013. – Вип. 17. – С. 130–134.

Приступа Е. Н. Решение проблемы современной молодежи средствами олимпийского образования. / Е. Н. Приступа, Ю. А. Брискин, М. П. Питын // Sportul Olimpic § i sportul pentru toji: Materialele Congresului § t. Intern.: [in vol.] / col. red.: Manolachi V., Danail S. – Ch.:USEFS, 2011. – С. 150–153.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.