ВПЛИВ РУХЛИВИХ ІГОР НА АДАПТАЦІЮ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖІВ ДО СТРЕСОВИХ СИТУАЦІЙ

Андрій СОЛОМОНКО

Анотація


Вступ. Студенти часто відчувають нервово- психічне напруження внаслідок великого потоку інформації, відсутності системної роботи під час семестру та, як правило, у період сесії [1, с. 18]. Фізичні навантаження в помірних кількостях і в правильний час доби зменшують стрес і занепокоєння [2, с. 46].

У нашому дослідженні взяли участь студенти, що не відвідують секційних занять. Під час занять з фізичної культури ми віддавали перевагу рухливим іграм, оскільки вони є доступними для більшості студентів та згідно з нашою гіпотезою своїм ігровим, емоційним і змагальним забарвленням також формують стійкість до стресових ситуацій [3, с. 36].

Мета – встановити ступінь стресового стану студентів залежно від форм рухової активності студентів.

Методи: аналіз літературних джерел, анкетування, пульсометрія. Контингент досліджуваних – студенти другого курсу Львівського кооперативного коледжу економіки і права. Учасники досліджень були поділені на дві групи: контрольну та експериментальну. Експериментальна група під час занять з фізичної культури займалася рухливими іграми, а контрольна працювала згідно з календарно- тематичним планом. Фіксували ЧСС під час складання екзаменів зимової сесії (давачі Polar H10).


Повний текст:

PDF

Посилання


Баева И. А. Психология безопасности как теоретическая основа анализа экстремальной ситуации / И. А. Баева // Практична психологія та соціальна робота. – 2012. – № 11. – С. 50–56.

Головнина А. П. Спорт как лекарство от стресса / Головнина А. П., Батыркаева Л. Д. // Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований. – 2013. – № 10, ч. 2. – С. 324–325.

Вправи, ігри та розваги у вільний час : метод. посіб. / В. В. Соломонко, Г. А. Лисенчук, О. В. Соломонко, А. О. Соломонко. – Київ, 2012. – 125 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.