ФІЗИЧНА ПІДГОТОВЛЕНІСТЬ ШКОЛЯРІВ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРА

Алі ХАМАДЕ, Іванна БОДНАР

Анотація


Вступ. Фізичні вправи є недорогим безпечним і корисним засобом поліпшення здоров’я дітей з розладами аутичного спектра (РАС). Науковці [1, 2] спостерігають суттєве зниження показників фізичної підготовленості (ФП) у дітей з аутизмом. Одні науковці [3, 4] відзначають суттєві відставання від норми результатів дітей з РАС у тестових вправах на рівновагу. Інші заявляють, що діти з РАС найбільше відстають від однолітків з нормальним рівнем розвитку за рівнем статичної силової витривалості м’язів. Отже, аналіз наявних досліджень засвідчив, що остаточного висновку про ступінь інформативності таких тестових вправ не зроблено.

Мета – з’ясувати інформативні показники фізичної підготовленості школярів з РАС 11–13-річного віку.

Методи. Визначено рівень фізичної підготовленості дітей з РАС віком 11–13 років (n=18). Проведено факторний аналіз.


Повний текст:

PDF

Посилання


Pan C. Y. Motor proficiency and physical fitness in adolescent males with and without autism spectrum disorders / Chien- Yu Pan // Autism. – 2014. – Vol. 18(2). – P. 156–165.

Borremans E. Physical fitness and physical activity in adolescents with Asperger syndrome: a comparative study / Erwin Borremans, Pauli Rintala, Jeffrey A Mccubbin // Adapted physical activity quarterly: APAQ. – 2010. – Vol. 27. – P. 308–320.

Downey R. Motor activity in children with autism: a review of current literature / Rebecca Downey, Mary Jane K Rapport // Pediatric Physical Therapy. – 2012. – Vol. 24(1). – P. 2–20.

Fuentes C. T. Children with autism show specific handwriting impairments / Christina T. Fuentes, Stewart H. Mostofsky, Amy J. Bastian // Neurology. – 2009. – Vol. 73. – P. 1532–1537.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.