МОДЕЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У СПЕЦІАЛЬНІЙ МЕДИЧНІЙ ГРУПІ

Катерина ОГНИСТА

Анотація


Мета – вивчити ставлення студентів спеціальної медичної групи до впровадження в практику моделей організації занять з фізичного виховання.

Методи дослідження: аналіз наукових і методичних літературних джерел та нормативних документів, опитування, інтерв’ю.

Висновки. Основною причиною низького відсотка вибору професійно-орієнтованою моделі занять з фізичного виховання є те, що студенти спеціальної медичної групи ніколи не чули про неї. Більшість опитаних студентів спеціальної медичної групи не знають, що таке програма з фізичного виховання, яка орієнтована на особливості майбутньої професії.

Ключові слова: студент, модель, фізичне виховання.


Повний текст:

PDF

Посилання


Опитування студентів ТНПУ ім. В. Гнатюка щодо фізичного виховання [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://scontent-fra3–1.xx.fbcdn.net/v/t1.0–9/ 15542151_1218884428198617_7 391670744371663652_n.jpg?oh=89a560707d243c1ec05fdd0eced127e4&oe=59239404.

Щодо організації фізичного виховання у вищих навчальних закладах : лист МОН № 1/9–454 від 25.09.15 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/legislation/Vishya_ osvita/47947/.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.