ОСОБЛИВОСТІ ТЕОРЕТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТОСОВНО ПИТАНЬ АКСІОЛОГІЧНОГО ТА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖНОГО СПРЯМУВАННЯ

Олександр ТОМЕНКО, Сергій ЧЕРЕДНІЧЕНКО

Анотація


Анотація. Ураховуючи, що через засвоєння спеціальних знань відбувається формування у студентів мотивів професійного самовдосконалення, їх здобуття є важливою складовою підготовки вчителя. У роботі визначено особливості теоретичних уявлень майбутніх учителів фізичної культури стосовно питань аксіологічного та здоров'язбережного спрямування. Аналіз отриманих даних вказує на необхідність розробки та впровадження в процес підготовки вчителів фізичної культури інноваційних технологій засвоєння теоретичних знань.

 

Ключові слова:студенти, фізична культура, теоретичні знання.

Повний текст:

PDF

Посилання


Алексеев С. А. Физическая культура как фактор социализации личности молодого человека : автореф. дис. на соискание уч. степени док. соц. наук : [спец.] 22.00.04 «Социальная структура, социальные институты и процессы» / С.А.Алексеев. – Казань, 2006. – 40 с.

Барабашов С. В. Теоретико-методические основы личностно ориентированной технологии физкультурного образования школьников : дис. д-ра пед. наук : 13.00.04 / Барабашов Сергей Викторович. – Омск, 2000. – 390 с.

Круцевич Т. Ю. Теорія і методика фізичного виховання / Т. Ю. Круцевич. – К. : Олімпійська література, 2008. – Т. 2.– 367 с.

Никитина А. А. Физкультурный тезаурус. Теоретические основы и процесс его формирования у студентов : [монография] / А. А. Никитина. – Калининград : РГУ им. И. Канта, 2006. – 319 с.

Николаев Ю. М. Теоретико-методологические основы физической культуры : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Николаев Юрий Михайлович. – СПб, 1998. – 387 с.

World Health Organization. The global burden of disease: 2004 update. Geneva, World Health Organization, 2008 [Electronic recourse]. – Access mode : http://www.who.int/topics/ global _burden_of_disease/en/


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.