ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ «ШКІЛ СПРИЯННЯ ЗДОРОВ’Ю»

Людмила ХОХЛОВА

Анотація


Останніми роками зберігається тенденція до зростання захворюваності серед дітей, із початком навчання в школі знижується загальна рухова активність. Діяльність «Шкіл сприяння здоров’ю» є ефективною формою організації навчально-виховного процесу. Метою роботи є охарактеризувати організаційно-методичні та педагогічні умови ефективного їх функціонування. Для досягнення мети застосували такі методи: організаційний, системний та системно-функціональний аналіз діяльності шкіл. Наслідком роботи стала побудова моделі організаційної структури ефективного функціонування «Шкіл сприяння здоров’ю».

Ключові слова


«школи сприяння здоров’ю», функціонування, ефективність.

Повний текст:

PDF

Посилання


Бондар Н. Здоров’язбереження у школі / Н. Бондар, І. Черкащенко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2010. – № 3. – С. 71–73.

Булатова М. Здоров’я і фізична підготовленість населення України / М. Булато-ва, О. Литвин // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2004. – № 1. – С. 3–8.

Гігієнічна оцінка використання здоров’яформуючого потенціалу навчальних за-кладів / І. О. Калиниченко, Н. С. Полька, Л. М. Заїка, О. Я. Толокольников // Довкілля та здоров’я. – 2008. – № 3. – С. 53–58.

Даниленко Г. М. Гігієнічна скринінг-оцінка впровадження здоров’язберігаючих інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах : навч.-метод. посібник / Г. М. Даниленко. – Х., 2011. – 76 с.

Демчук В. С. Організація науково-методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі / В. С. Демчук // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. – 2009. – № 39. – С. 42–45.

Качанова Л. П. Проблеми медичного забезпечення проекту «Європейська ме-режа шкіл сприяння здоров’ю» / Л. П. Качанова // Современная педиатрия. – 2004. – №4 (5). – С. 28–29.

Метейко О. В. Реалізація оздоровчої функції освіти в системі педагогічного ме-неджменту / О. В. Метейко // Управління школою. – 2005. – № 31. – С. 1–12.

Оржеховська В. М. Методологічні засади діяльності освітнього закладу, спрямо¬ваної на здоров’я / В. М. Оржеховська, О. О. Єжова // Педагогіка і психологія. – 2009. – № 4. – С. 5–17.

Советова Е. В. Оздоровительные технологии в школе / Е. В. Советова. – Ростов н/Д : Феникс, 2011. – 288 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.