ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ ІНТЕРЕСУ ДО ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ І СПОРТОМ

Наталія ТИХОНОВА

Анотація


Мета: Виявити вплив засобів масової інформації на формування у дітей та молоді інтересу до занять фізичною культурою і спортом. Проведено анкетування 50 спеціалістів сфери фізичної культури і спорту.

Результат: ефективні пропаганда, реклама й агітація фізичної культури і спорту є запорукою масового залучення населення, зокрема дітей та молоді, до занять фізичною культурою і спортом. Формами пропаганди фізичної культури і спорту є усна, друкована і наочна.

Висновки: Виявлено, що засоби масової інформації впливають на формування у дітей та молоді інтересу до занять фізичною культурою і спортом. Визначено, що однакову роль у формуванні у дітей та молоді інтересу до занять фізичною культурою і спортом відіграють телебачення, Інтернет, соціальні мережі, інформація друзів та знайомих і пропаганда на державному рівні. 


Ключові слова


діти, молодь, спорт, фізична культура, засоби масової інформації.

Повний текст:

PDF

Посилання


Виноградов П. А. Анализ научних направлений по проблемам пропаганды массо-вой физическойк культуры / П. А. Виноградов // Теория и практика физической культуры. – 1999. – № 3 – С. 38–40.

Виноградов П. А. Пропаганда физическойкультуры и спорта / П. А. Виноградов // Физическая культура и здоровый образ жизни : материалы Всесоюз. науч.-практич. конф. – М., 1990. – С. 30–39.

Жданова О. М. Реклама фізкультурно-оздоровчих послуг / Жданова О. М., Ту-чак А. М., Чеховська Л. Я. // Тези доповідей ІV міжнар. наук. конгр. – К., 2000. – С. 480;

Житарюк М. Г. Великий спорт і мас-медіа : навч.-метод. посіб. / М. Г. Житарюк. – Л. : Світ, 1991. – 84 с;

Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про фізичну культуру і спорт» та інших законодавчих актів України»: за станом від 17 листопада 2009 р. «1724-VІ // Офіційний вісник України. – 2009. – № 97. – С. 30 – 52.

Лубышева Л. И. Социальная роль спорта в развитии общества и социализации личности / Л. И. Лубышева // Физкультура и спорт. – 2007. – №3.

Осинчук В. Г. Изучение и обобщение пропаганды физической культуры и спорта / Осинчук В. Г. // Научная проблема физического развития студентов и повышение их работоспособности : материалы республ. науч. конф. – Донецк, 1984. – 36 с.;

Тарасюк Н. Я. Дослідження та порівняння окремих аспектів пропаганди фізкультурних занять і реклами оздоровчих послуг / Тарасюк Н. Я. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : зб. наук. праць. – Х., 2002. – №17. – С. 36–40;

Тарасюк Н. Я. Експериментальне обґрунтування ефективності впровадження системи заходів з пропаганди і реклами фізкультурних занять / Тарасюк Н. Я. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : зб. наук. праць. – Х., 2002. – № 15. – С. 3–7.

Тарасюк Н. Особливості проведення реклами фізкультурно-оздоровчих послуг / Наталя Тарасюк // Молода спортивна наука України : зб. наук. ст. – Л., 2002. – Вип. 6, т. 1. – С. 124–127.

Тарасюк Н. Роль пропаганди у залученні школярів до занять спортом / Наталя Тарасюк // Молода спортивна наука України : зб. наук. ст. – Л., 2001. – Вип. 5, т. 1. – С. 173–175.

Тарасюк Н. Сучасний етап пропаганди занять фізичною культурою підходи до вивчення проблеми / Наталя Тарасюк // Молода спортивна наука України : зб. наук. ст. – Л., 2000. – Вип. 4. – С. 28–29.

Тарасюк Н. Я. Цільове комплексне програмування розвитку пропаганди і реклами фізкультурних занять / Тарасюк Н. Я. // Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення : матеріали ІІІ Міжрегіон. наук. – практ. конф. – Л., 2002. – С. 54–56.

Толкачев В. А. Комплексный подход в формировании у населения здорового образа жизни / Толкачев В. А. // Спортивная панорама –2000. – №5. – С. 29–35.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.