СУЧАСНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ

В. Руденко, У. Гузар

Анотація


Ми живемо у час упровадження нових технологій у будь-яких сферах, це також стосується індустрії гостинності. На ринку послуг з кожним днем зростає конкуренція, як і зростають вимоги до якості серед користувачів цим ринком. Уже не достатньо просто стандартного якісного обслуговування, зараз виникає потреба в індивідуалізації окремих послуг, встановлення комунікаційної взаємодії з окремими споживачами. Як наслідок, з’являється потреба адаптації підприємств із класичною концепцією, а також формування нової маркетингової політики для задоволення потреб споживачів та конкурентоспроможності.

Метою нашого дослідження є характеристика особливостей формування та реалізації маркетингової політики підприємств індустрії гостинності.


Повний текст:

PDF

Посилання


Магалецький А. В. Теоретичні основи формування маркетингової політики / А. В. Магалецький // Економіка і держава. – 2008. – № 9.

15 успішних маркетингових стратегій [Електронний ресурс]. – 2017. – Режим доступу: https://www.eduget.com/news/15_uspishnix_marketingovix_strategij-2511 (дата звернення: 22.10.2020).


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.