ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО ІНТЕРАКТИВНОГО ТИРУ ДЛЯ СТРІЛЬБИ З ПІСТОЛЕТА

Катерина КРУШЕЛЬНИЦЬКА

Анотація


Набуття та вдосконалення практичних навичок поводження зі зброєю та виконання влучного пострілу є головним завданням здобувача освіти під час навчального процесу.
Для якісного забезпечення тренувального процесу інструктори зі стрільби (вогневої підготовки) використовують технічні засоби, а саме інтерактивні тири, оскільки стрільба –  це технічний вид спорту, який вимагає не лише фізичної діяльності спортсмена, але й матеріального обладнання та технічного забезпечення. Наявності мішеней, зброї та патронів не достатньо для набуття необхідних практичних стрілецьких навичок. Тому ж упродовж навчального процесу постійно використовують інтерактивні мультимедійні тири, які належать до технічних засобів.


Повний текст:

PDF

Посилання


Моделювання та технічні засоби в стрілецьких видах спорту: метод. реком / Лопатьєв А. О., Чапля Є.Я та ін. – Львів, 2002. – 25 с.

Аналіз рухових дій при виконанні стрілецьких вправ / Власов А. П., Лопатьєв А. О., Виноградський Б. А., Демічковський А. П. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. – Чернігів, 2010. – С . 561–565.

Теорія і методика спортивної стрільби з гвинтівки: навч. посіб. / Богдан Виноградський, Андрій Демічковський. – Л ьвів: ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2021. – 168 с.

Building Shooters: Applying Neuroscience Research to Tactical Training System Design and Training Delivery.

Наказ № 334 МВС України від 26.04.2019 року «Про затвердження Курсу стрільб для поліцейських та Норм витрат боєприпасів, пострілів, вибухових пакетів і гранат поліцейськими піл час проведення практичних стрільб. – С . 3.

Practical Shooting Competitive Rules of the International Confederation (Ukrainian region) (2012). URL: http://ipsc.org.ua/rules/rulesua.

Shooting. – URL: https://shooting.org.ua/hit-factor

Karimov A. A. Improving the quality of the training process in the applied form of sport «Practical shooting»: dis. to pedagogical sciences step Cand. Sciences: 13.00.04. – Ulan-U de, 2004. – 139 p.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.