РУХОВА АКТИВНІСТЬ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЗА ДАНИМИ МІЖНАРОДНОГО ОПИТУВАЛЬНИКА (IPAQ – КОРОТКА ФОРМА)

Наталія СЕМЕНОВА, Олена ХАНІКЯНЦ, Ольга РИМАР, Ірина ТИМКОВИЧ

Анотація


У зв’язку з уровадженням протиепідемічних заходів через поширення COVID‑19 та повномасштабне вторгнення російських військ на територію Україні дистанційне навчання стало поширеною формою організації освітнього процесу в системі фахової передвищої освіти. Така форма організації навчання негативно відображається на обсязі рухової активності (РА) студентів коледжів, які і без того останніми роками демонстрували низькі показники рухової активності фізкультурного спрямування [2, 3]. Окрім питання забезпечення норм РА студентів коледжів, постає актуальне питання пошуку методів оцінювання РА у процесі дистанційного навчання для визначення її об’єктивних показників.

Повний текст:

PDF

Посилання


Куриш Н. О. Методи вимірювання рухової активності у дослідженнях, пов’язаних з визначенням якості життя осіб похилого віку / Куриш Н. О. // Педагогіка. – 2012. – С . 56.

Семенова Н. Рухова активність студентів медичних спеціальностей / Семенова Н., Проць Т. // Фізична активність, здоров’я і спорт. – 2019. – № 2(34). – С . 18–23.

Семенова Н. В. Обґрунтування режиму рухової активності студенток 15–17 років з різним рівнем соматичного здоров’я: дис. канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00. 02 / Н. В. Семенова. – Львів, 2015.

Physical activity of Polish and Turkish university students as assessed by IPAQ / Bednarek J. [et al.] // Central European Journal of Sport Sciences and Medicine. – 2016. – Т . 16. – С. 13–22.

International Physical Activity Questionnaire: веб‑сайт. – URL: www.ipaq.ki.se (дата звернення: 16.02.2022).


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.