УДОСКОНАЛЕННЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ БОКСУ

Михайло СТИЧИК, Іван ІЛЬНИЦЬКИЙ

Анотація


Вступ. Фізичне виховання школярів у загальноосвітніх навчальних закладах посідає одне з провідних місць, сприяє розвиткові фізичного стану здоров’я та гармонійному розвиткові особистості. На кожному році навчання школярі складають певні нормативи, які прописані на рівні законодавства та затвердженні нормативно- правовими актами, тобто які чітко регламентує держава.
Важливість високого рівня фізичного здоров’я школярів та його вдосконалення в загальноосвітніх навчальних закладах підтверджують фахівці. Його поліпшення можливо досягати різними методами та засобами, наприклад за допомогою використання засобів боксу у процесі фізичної підготовки учнів ліцеїв із посиленою військово- фізичною підготовкою [4], зміцнення здоров’я й поліпшення фізичного розвитку школярів за допомогою плавання [2]. Вивчення особливостей рухової активності учнів загальноосвітніх навчальних закладів віком 15–17 років у вільний час [3] та створення програм тестування і нормативів для експрес-к онтролю фізичної підготовленості і здоровʼя учнів середнього шкільного віку відіграє важливу роль для подальшого удосконалення [1].


Повний текст:

PDF

Посилання


Боднар, І. Р., & Андрес, А. С. (2016). Тести і нормативи для експрес- контролю фізичної підготовленості і здоров’я учнів середнього шкільного віку. Педагогіка, психологія та медико- біологічні проблеми фізичного виховання і спорту, (4), 11–17.

Волошин, І. Петришин, Ю., & Боднар І. (2012). Зміцнення здоров’я й поліпшення фізичного розвитку школярів за допомогою плавання. Спортивна наука України, (5). 39–47.

Мандюк, А. (2017). Особливості рухової активності учнів загальноосвітніх шкіл віком 15–17 років у вільний час. Слобожанський науково- спортивний вісник, (2), 53–57.

Ilnytskyy, I., Okopnyy, A., Palatnyy, A., Pityn, M., Kyselytsia, O., & Zoriy, Y. (2018). Use of boxing to improve the physical education content in lyceums with intensive military and physical training. Journal of Physical Education and Sport, 18(1), 262–269.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.