РОЗПІЗНАННЯ ОБРАЗІВ: АНАЛІЗ РУХОВОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ДІВЧАТ 7-9 РОКІВ

Олег ХУДОЛІЙ, Ольга ІВАЩЕНКО, Анатолій ЛОПАТЬЄВ, Владислав КРУГЛОВ

Анотація


Вступ. Проблему рухової підготовленості школярів досліджували в контексті організації процесу фізичного виховання на уроках фізичної культури (Ivashchenko, Iermakov, & Khudolii, 2021; Nesen, 2022; Ivashchenko, 2020), секційної роботи в школі (Marchenko & Satdyiev, 2021; Driukov & Marchenko, 2021; Zymohliad & Marchenko, 2021), а також взаємозв’язку мотивації, рухової активності і рухової підготовленості (Capio, et al., 2015; Cohen et al., 2014).
Для визначення особливостей рухової підготовленості школярів у дослідженнях за допомогою багатовимірних статистик розв’язують завдання класифікації та структурного аналізу їх підготовленості (Ivashchenko, 2020; Marchenko et al., 2021). Передбачали, що використання багатовимірних статистик дасть змогу отримати нову інформацію про особливості рухової підготовленості дівчат віком 7–9 років.


Повний текст:

PDF

Посилання


Ivashchenko, O., Iermakov, S., & Khudolii, O. (2021). Modeling: Ratio between means of teaching and motor training in junior school physical education classes. Pedagogy of Physical Culture and Sports, 25(3), 194–201. https://doi. org/10.15561/26649837.2021.0308

Nesen, O. (2022). Development of speed and strength abilities of children aged 12-13 years in physical education classes in the COVID-19 pandemic. Pedagogy of Health, 1(1), 4–10. https://doi.org/10.15561/health.2022.0101

Ivashchenko, O. (2020). Research Program: Modeling of Motor Abilities Development and Teaching of Schoolchildren. Physical Education Theory and Methodology, 20(1), 32-41. https://doi.org/10.17309/tmfv.2020.1.05

Marchenko, S., & Satdyiev, B. (2021). Effectiveness of Using Active Games for Strength Development in 10-Year-Old Boys at the Initial Training Stage in Kyokushin Karate. Physical Education Theory and Methodology, 21(1), 84-89. https://doi.org/10.17309/tmfv.2021.1.11

Driukov, V., & Marchenko, S. (2021). Factor Model of Selection of 9-Year-Old Girls in Kyokushinkai Karate Section. Journal of Learning Theory and Metho- dology, 2(3), 119–127. https://doi.org/10.17309/jltm.2021.3.03

Zymohliad, М., & Marchenko, S. (2021). Gender Peculiarities of Speed Development at the Sports and Health Stage of Training in Kyokushin Karate. Journal of Learning Theory and Methodology, 2(2), 82–90. https://doi.org/10.17309/ jltm.2021.2.05

Capio, C. M., Sit, C. H. P., Eguia, K. F., Abernethy, B., & Masters, R. S. W. (2015). Fundamental movement skills training to promote physical activity in children with and without disability: A pilot study. Journal of Sport and Health Science, 4(3), 235–243. Scopus. https://doi.org/10.1016/j.jshs.2014.08.001

Cohen, K. E., Morgan, P. J., Plotnikoff, R. C., Callister, R., & Lubans, D. R. (2014). Fundamental movement skills and physical activity among children living in low-income communities: A cross-sectional study. International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, 11(1). Scopus. https://doi.org/10.1186/1479-5868-11-49


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.