ВИКЛИКИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТРЕНУВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЮНИХ СПОРТСМЕНІВ НА ХАРКІВЩИНІ В УМОВАХ ВІЙНИ

Марія СОВА

Анотація


Військова агресія сусідньої «недодержави» змусила евакуювати вихованців спеціалізованого спортивного закладу та організувати дистанційно тренувальний процес, повністю трансформувати роботу закладу а саме: форми роботи вчителів зі спорту, організацію завдань для учнів, форму контролю для збереження та поліпшення спортивного рівня вихованців, водночас збереження закладу, як структури.
Основною умовою забезпечення якості підготовки спортсменів коледжу є індивідуальна траєкторія створення програм підготовки змішаного тренувального процесу. Використовують усі доступні засоби відеоспілкування вчителів зі спорту з вихованцями в мережах: зум, вайбер, телеграм, гуглміт і т. д.
Вимогою до спортсмена, яку висуває сучасність, є наявність гаджета й можливість організувати правильне знімання тренувального процесу або окремих, вагомих для спортивного результату вправ.


Повний текст:

PDF

Посилання


Артемьева Г. П., Пугач Я. І. & Друзь В. А. (2014). Проблеми адаптації в структурі наукових досліджень системи олімпійської освіти. Харків.

Самсонкин В. Н., Пугач Я. И., Друзь В. А. & Чередниченко М. А. (2016). Иновационные методы оценки физического состояния человека как фактора обеспечения эфективного управления движущимся объектом. Слобожанський науково-с портивний вісник. (1 (51)). 81–86

Артем’єва Г.П., Друзь В. А. & Пугач Я. І. (2013). Адаптація. (94) Харків.

Пугач Я. І. (2014) Вплив емоційного стану спортсмена різної кваліфікації на успішність змагальної діяльності. дис. канд наук з Ф.В. і спорту) ХДАФК. Харків. Україна.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.