МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИКЛАДАЧІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ БАГАТОГАЛУЗЕВИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Федір ЗАГУРА

Анотація


Проблема моделювання в педагогічних дослідженнях становить науковий інтерес багатьох дослідників, що підтверджують результати аналізу науково-педагогічної літератури. Зокрема, досліджують такі аспекти, як теоретичні засади та методологічні підходи, що застосовуються під час моделювання; моделювання освітнього процесу та освіти загалом; моделювання початкової професійної підготовки фахівців; моделювання професійної діяльності фахівців тощо [1, 5].

Повний текст:

PDF

Посилання


Педагогічне моделювання: стан і тенденції розвитку. Теорія і практика управління соціальними системами, 3, 64–71.

Загура, Ф. І., & Мукан, Н. В. (2022). Пропозиції програм професійного розвитку для викладачів фізичного виховання у багатогалузевих закладах вищої освіти України. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 84, 172–176.

Мукан, Н., & Загура, Ф. (2022). Професійна діяльність викладача фізичного виховання: досвід багатогалузевих закладів вищої освіти України. Реалізація освітніх ініціатив в умовах воєнного часу: вітчизняний та зарубіжний досвід: матеріали Міжнародної науково- практичної конференції (18–19 жовтня 2022 р.). (с. 20–23). Львів: Національний університет «Львівська політехніка».

Семенова, А. В. (ред.). (2006). Словник- довідник з професійної педагогіки.

Стинська, В. (2020). Моделювання професійної діяльності майбутніх викладачів закладів вищої освіти. Нові технології навчання, 94, 321–325.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.