МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ТРЕНЕРІВ ЗІ СПОРТИВНИХ ІГОР У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Анотація
Актуальність. Зміни, що відбуваються в економічному, політичному й соціокультурному житті українського суспільства, викликали відповідні зміни в системі вищої фізкультурної освіти. У зв’язку з цим метою і результатом вищої професійної освіти визначається професійна компетентність як інтегративна якість особистості, що динамічно розвивається, характеризує її здатність здійснювати професійні дії на основі отриманих знань, умінь, навичок, засобів діяльності і ціннісно-с мислових орієнтацій.
Мета – р озроблення моделі формування професійної компетентності майбутніх тренерів зі спортивних ігор у закладах вищої освіти.
Мета – р озроблення моделі формування професійної компетентності майбутніх тренерів зі спортивних ігор у закладах вищої освіти.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.