ПОРІВНЯЛЬНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ІНТЕГРАТИВНОЇ ТА СЕГРЕГАТИВНОЇ МОДЕЛЕЙ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ
Анотація
Мета дослідження полягає в порівнянні ефективності інтегративного та сегрегативного фізичного виховання учнів старших класів.
Методи дослідження: аналіз наукової і методичної літератури, загальнонаукові методи теоретичного пізнання: аналізу та синтезу, порівняння, узагальнення літературних джерел та емпіричних даних; психодіагностичні (методика Ч. Д. Спілбергера – Ю. Л. Ханіна для визначення ступеня тривожності; встановлення САН (самопочуття, активність, настрій), методика В. А. Розанової (для визначення мотивованості до успіху); педагогічні (тестування, констатувальний експеримент); методи математичної статистики.
Висновок. І інклюзивні, і сегрегативні уроки однаково ефективні для поліпшення фізичної підготовленості і психоемоційного стану учнів старших класів.
Повний текст:
PDFПосилання
Боднар І. Р. Диференційоване фізичне виховання : навч. посіб. / Іванна Боднар. – Львів : ЛДУФК, 2017. – 200 с.
Боднар І. Інтегративне фізичне виховання школярів різних медичних груп : [монографія] / Іванна Боднар. – Львів : ЛДУФК, 2014. – 316 с.
Боднар І. Р. Теорія, методика і організація фізичного виховання учнів спеціальної медичної групи : навч.-метод. посіб. / І. Р. Боднар. – Львів : Українські технології, 2005. – 48 с.
Bodnar I. Can integrative physical education improve physical development of schoolchildren? With a kind of emptiness? / Ivanna Bodnar, Tetiana Duk, Martyniv Oleh, Larysa Hoshovska // Physical Activity Review. – 2018. – N 6. – Р. 1–7.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.