СПРЯМОВАНІСТЬ ЗАСОБІВ ПРОГРАМ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРА

Олександра ПЕТРУСЕНКО

Анотація


Вступ. Останніми роками в навчальні заклади України (і всього світу) вступає щоразу більше дітей із розладами аутичного спектра (РАС), тому постає важливе питання уведення дітей із РАС у процес шкільного ФВ. Якщо порівняти дані п’ятирічної давнини із актуальними (1 січня 2020 року), то дітей, які навчалися в інклюзивних класах, стало усемеро більше. У зв’язку з тим, що інклюзивна освіта поступово набирає обертів, перед суспільством постає важливе питання про навчання цих дітей в інклюзивних класах. Щоб створити нормальний загальний освітній процес для всіх разом, потрібний особливий індивідуальний підхід (кропіткої роботи) до кожної особливої дитини. Правильно організована робота всіх учасників корекційно- освітнього процесу (зокрема підібрані засоби програм фізичного виховання) допоможе розвитку соціально- комунікативних і адаптивних навичок дітей, підвищить рівень їхньої мотивації, знизить негативні (емоційно- особистісні прояви). Усе це сприятиме соціальній та психологічної адаптації дітей та їхній інтеграції в суспільство.
Мета – з’ясувати спрямованість засобів програм фізичного виховання для поліпшення адаптивності дітей з аутизмом.


Повний текст:

PDF

Посилання


Kern L. The influence of vigorous versus mild exercise on autistic stereotyped behaviors / Lynn Kern, Robert L. Koegel, Glen Dunlap // Journal of Autism and Developmental Disorders. – 1984. – Vol. 14. – P. 57–67.

Cheuk D. KL. Acupuncture for autism spectrum disorders (ASD) / Daniel KL Cheuk, Virginia Wong, Wen Xiong Chen // Cochrane Database of Systematic Reviews. – 2011. – Is. 9.

Music therapy for people with autism spectrum disorder / Geretsegger M., Elefant C., Mössler K. A., Gold C. // Cochrane Database of Systematic Reviews. – 2014. – Is. 6.

Bremer E. A systematic review of the behavioural outcomes following exercise interventions for children and youth with autism spectrum disorder / Emily Bremer, Michael Crozier, Meghann Lloyd // Autism. – 2016. – Vol. 20. – P. 899–915.

Хамаде А. Фізична працездатність, фізична підготовленість та фізична активність школярів з розладами аутичного спектру / Хамаде Алі, Боднар Іванна // Спортивний вісник Придніпров’я. – 2020. – № 1. – С. 414–422.

The efficacy of a 9-month treadmill walking program on the exercise capacity and weight reduction for adolescents with severe autism / Kenneth H. Pitetti, Andrew D. Rendoff, Travis Grover, Michael W. Beets // Journal of autism and developmental disorders. – 2007. – Vol. 37. – P. 997–1006.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.