МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ЗДАТНОСТІ ДИФЕРЕНЦІЮВАТИ ПРОСТОРОВІ ТА ЧАСОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ РУХІВ ДЛЯ ДІТЕЙ 8–10 РОКІВ
Анотація
Метою є розроблення програми розвитку здатності диференціювати просторові та часові характеристики рухів для дітей 8–10 років.
Методи: аналіз та узагальнення літературних джерел, педагогічне спостереження.
Повний текст:
PDFПосилання
Блажко Ю. Активізація рухової діяльності учнів на уроках фізичної культури / Блажко Ю. // Перспективи, проблеми та наявні здобутки розвитку фізичної культури і спорту в Україні : зб. наук. пр. ІІ Всеукр. інтернет-конф. – Вінниця, 2019. – Вип. 2. – С. 21–24.
Іващенко В. П. Теорія і методика фізичного виховання: підручник / В. П. Іващенко, О. П. Безкопильний. – Черкаси, 2006. – Ч. 1. – 420 с.
Теорія і методика фізичного виховання : підручник для студентів вищих навч. закладів фіз. виховання і спорту / за заг. ред. Т. Ю. Круцевич. – Київ : Олімп. література, 2008. – 392 с.
Соромотіна В. П. Удосконалення методології розвитку координації у дітей молодшого шкільного віку / Соромотіна В. П., Петрина Р. Л. // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. – 2020. – Вип. 8(128). – С. 178–181.
Чупрун Н. Формування координаційних здібностей як педагогічна проблема в теорії та практиці фізичного виховання / Наталія Чупрун // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту / за заг. ред. Євгена Приступи. – Львів, 2010. – Вип. 14, т. 2. – С. 277–281.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.