ВНУТРІШНЯ КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Анотація
Вступ. Сфера туристичного бізнесу у період пандемії COVID‑19 зазнає глобальних збитків. Проте ситуацію, що склалася в Україні, потрібно розглядати не лише як проблему, але як можливість адаптувати бізнес на новий соціально відповідальний рівень. Після певної паузи у веденні бізнесу більшість підприємств проаналізували і зрозуміли, що КСВ є надійним інструментом, який виступає гарантом іміджу компанії.
Метою дослідження є аналіз внутрішньої КСВ туристичних підприємств в умовах карантину.
Метою дослідження є аналіз внутрішньої КСВ туристичних підприємств в умовах карантину.
Повний текст:
PDFПосилання
Березіна О. Ю. Теоретичні підходи до визначення поняття «корпоративна соціальна відповідальність» / Березіна О. Ю. // Вісник Житомирського державного технічного університету. Серія: Економічні науки. – Житомир, 2010. – Вип. 3(53), ч. 1. – С. 223–225.
Олійник О. О. Соціальна відповідальність : навч. посіб. / О. О. Олійник. – Рівне : НУВГП, 2016. – 222 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.