ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ СПОРТСМЕНІВ У ВОДНОМУ ПОЛО
Анотація
Вступ. У сучасних умовах розвитку водного поло досягнення високих результатів неможливе без виконання граничних до людських можливостей навантажень. Відповідно збільшились інтенсивність та обсяг тренувальних занять, а також вимоги до техніко-т актичної підготовки гравців [3].
На сьогодні одним із невичерпних резервів удосконалення підготовки спортсменів є індивідуалізація підготовки [1, 2]. Завдяки таким тенденціям актуальним стає підхід до техніко- тактичної підготовки ватерполістів з урахуванням їхніх психофізіологічних характеристик.
Мета – визначити роль психофізіологічних характеристик спортсменів у системі підготовки спортсменів у водному поло.
На сьогодні одним із невичерпних резервів удосконалення підготовки спортсменів є індивідуалізація підготовки [1, 2]. Завдяки таким тенденціям актуальним стає підхід до техніко- тактичної підготовки ватерполістів з урахуванням їхніх психофізіологічних характеристик.
Мета – визначити роль психофізіологічних характеристик спортсменів у системі підготовки спортсменів у водному поло.
Повний текст:
PDFПосилання
Водные виды спорта : учебник для вузов / под ред. Н. Ж. Булгаковой. – Москва : Академия, 2003. – 315 с.
Качалов А. Ю. Отбор подростков на роль вратаря в водном поло / А. Ю. Качалов // Актуальные научные исследование в современном мире : сб. науч. тр. – Москва, 2019. – С. 47–43
Платонов В. Н. Периодизация спортивной тренировки. Общая теория и ее практическое применение / В. Н. Платонов. – К иев : Олимпийская литература, 2013. – 624 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.