ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ХОРЕОГРАФІЧНИХ ТА АКРОБАТИЧНИХ ВПРАВ У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Тамара ДРАЧ

Анотація


Вступ. Через пандемію CОVID‑19 та введення воєнного стану в Україні в закладах загальної середньої освіти запроваджено дистанційне навчання з фізичного виховання. Думка українських науковців [3, 4, 5] щодо ефективності виконання фізичних вправ, впливу такого навчання на розвиток фізичних якостей [2], на стан здоров’я [1] не однозначна. Тож вважаємо, що обрана тема є актуальною.
Мета –  виявити умови для ефективного виконання хореографічних та акробатичних вправ здобувачами освіти в дистанційному форматі та окреслити шляхи їх удосконалення.


Повний текст:

PDF

Посилання


Боднар І. Порівняльна характеристика скарг на здоров’я у школярів різних медичних груп / Іванна Боднар // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров’я людини / за заг. ред. Є. Приступи. – Л ьвів, 2014. – Вип. 18, т. 3. – С . 16–22.

Сороколіт Н. Розвиток гнучкості учнів 5–9 класів в умовах модульної навчальної програми / Н. Сороколіт, О. Римар, А. Соловей // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання і спорту / за заг. ред. Євгена Приступи. – Львів, 2016. – Вип. 20, т. 1/2. – С . 320–324.

A Comparison of Depression and Anxiety among University Students in Nine Countries during the COVID‑19 Pandemic / Iuliia Pavlova [and other] // Journal of Clinical Medicine. – 2021. – Vol. 10(3). – P. 1–22.

Anxiety level in context of chosen pro‑health attitudes of male students during COVID‑19 pandemic / D. Ortenburger, Ja. Wąsik, Iu. Pavlova, D. Mosler // J Mens Health. – 2021. – Vol. 17(4). – P . 109–116.

Satisfaction with life among university students from nine countries: Cross‑national study during the first wave of COVID‑19 pandemic / A. M. Rogowska, D. Ochnik, C. Kuśnierz, M. Jakubiak, A. Schütz, M. J. Held, A. Arzenšek, J. Benatov, R. Berger, E. V. Korchagina, Iu. Pavlova, I. Blažková, Z. Konečná, I. Aslan, O. Çınar, Y. Angel Cuero‑A costa // BMC Public Health. – 2021. – Vol. 21. – P. 2262. https://doi.org/10.1186/s12889–021–12288–1.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.