МІСЦЕ КІБЕРСПОРТУ В СИСТЕМІ СОЦІАЛЬНИХ ПРАКТИК СПОРТУ

Ілля ЗАВОЙСЬКИЙ

Анотація


Вступ. Упродовж останніх років комп’ютерні ігри перестали бути лише розвагою. Це явище перетворилося на спортивну індустрію, яка є більш відомою під назвою «кіберспорт». Кіберспорт, або електронний спорт, –  нове покоління командних змагань, яке є перенесеним на цифрову площину, за своїм потенціалом його сміливо прирівнюють до олімпійських видів спорту.
Ця галузь спорту розвивається надзвичайно швидко і вже встигла зацікавити мільйони гравців та глядачів у світі.
Кожного року у світі відбуваються змагання із різних кіберспортивних дисциплін, серед яких найпопулярнішими вважають CS: GO, DOTA 2, World of Tanks, HearthStone, League of Legends, призовий фонд яких сягає мільйонів доларів.
Мета –  визначити роль кіберспорту в системі соціальних практик спорту.
Методи: теоретичний аналіз та узагальнення, документальний метод, порівняння


Повний текст:

PDF

Посилання


Кіберспорт як соціально- спортивне явище [Електронний ресурс] / режим доступу до ресурсу: https://delo.ua/opinions/kibersport-jak-socialno-s portivne-javische-ta-de-377984/

Соціальні функції спорту [Електронний ресурс] / режим доступу до ресурсу: http://um.co.ua/5/5–5/5–59751.html

Бріскін Ю, Онопко В, Пітин М. Періодизація розвитку кіберспорту. Спортивний вісник Придніпров’я. 2015;3:11–4.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.