СТАВЛЕННЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДО МОЖЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ПОВІТРЯНОЇ АКРОБАТИКИ ТА ПІЛОННОГО СПОРТУ

Тамара ДРАЧ

Анотація


Заклади загальної середньої освіти (ЗЗСО) пропонують дітям різноманітні можливості для розвитку фізичних якостей упродовж уроку фізичної культури [1, 2]. Серед популярних видів фізичної активності не останнє місце займають пілонний спорт і повітряна акробатика [3, 4, 5]. Для застосування таких напрямків у школах потрібно дізнатися точку зору вчителів фахових дисциплін, а також батьків здобувачів освіти. Для цього ми провели опитування вчителів з фізичного виховання та батьків щодо їхнього ставлення до впровадження занять пілонним спортом і повітряною акробатикою в ЗЗСО. Отримані результати дають змогу визначити перешкоди й необхідні зміни у системі освіти задля того, щоб застосувати новітні підходи у фізичному вихованні. Тож метою нашого дослідження є визначити ставлення вчителів з фізичного виховання та батьків до застосування повітряної акробатики й пілонного спорту у шкільній програмі, а також зробити порівняльний аналіз опитувань.

Повний текст:

PDF

Посилання


Ведмеденко Б. Ф. Особливості педагогічної технології виховання інтересу в учнів до занять фізичною культурою. Фізична культура в школі. 2004. № 3. С. 22–23.

Дубогай О. Мотивація до занять фізичними вправами. Здоров‘я та фізична культура. 2006. № 1. С. 17–19.

Олейник Г. Танец на пилоне. Учебное пособие. Одеса. 2017. с. 175.

Irina Kartaly. Pole Dance Fitness. Maidenhead: Meyer & Meyer Sport (UK) Ltd.,416. 2018.

Steven Santos. Simply Circus. Introduction to Rigging Lyras and Trapeze Bars. Simply Circus: Inc., 2013.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.