СТАВЛЕННЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДО МОЖЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ПОВІТРЯНОЇ АКРОБАТИКИ ТА ПІЛОННОГО СПОРТУ
Анотація
Заклади загальної середньої освіти (ЗЗСО) пропонують дітям різноманітні можливості для розвитку фізичних якостей упродовж уроку фізичної культури [1, 2]. Серед популярних видів фізичної активності не останнє місце займають пілонний спорт і повітряна акробатика [3, 4, 5]. Для застосування таких напрямків у школах потрібно дізнатися точку зору вчителів фахових дисциплін, а також батьків здобувачів освіти. Для цього ми провели опитування вчителів з фізичного виховання та батьків щодо їхнього ставлення до впровадження занять пілонним спортом і повітряною акробатикою в ЗЗСО. Отримані результати дають змогу визначити перешкоди й необхідні зміни у системі освіти задля того, щоб застосувати новітні підходи у фізичному вихованні. Тож метою нашого дослідження є визначити ставлення вчителів з фізичного виховання та батьків до застосування повітряної акробатики й пілонного спорту у шкільній програмі, а також зробити порівняльний аналіз опитувань.
Повний текст:
PDFПосилання
Ведмеденко Б. Ф. Особливості педагогічної технології виховання інтересу в учнів до занять фізичною культурою. Фізична культура в школі. 2004. № 3. С. 22–23.
Дубогай О. Мотивація до занять фізичними вправами. Здоров‘я та фізична культура. 2006. № 1. С. 17–19.
Олейник Г. Танец на пилоне. Учебное пособие. Одеса. 2017. с. 175.
Irina Kartaly. Pole Dance Fitness. Maidenhead: Meyer & Meyer Sport (UK) Ltd.,416. 2018.
Steven Santos. Simply Circus. Introduction to Rigging Lyras and Trapeze Bars. Simply Circus: Inc., 2013.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.