ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРОГРАМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ З ПРІОРИТЕТНИМ РОЗВИТКОМ КООРДИНАЦІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРА

Олександра ПЕТРУСЕНКО

Анотація


Вступ. На сучасному етапі життя значною мірою відбувається зниження рухової активності дітей усіх вікових категорій [5]. Новітні технології дуже приваблюють дітей і молодь, чим заповнюють їхній життєвий простір і витісняють час, який можна використати для природної рухової активності [4]. Зниження рухової активності призводить до гіподинамії і, як наслідок, до зниження розвитку всіх фізичних якостей. Особливо важливим є рівень розвитку координаційних здібностей [1, 2, 3], які є базою для успіху в різних сферах рухової діяльності. Враховуючи вищезазначене, ми вирішили надати перевагу саме цим фізичним якостям і додати їх у нашу програму фізичного виховання (ФВ) з переважальним впливом.
Мета –  з’ясувати ефект впливу програми ФВ з пріорітетним розвитком координаційних здібностей на дітей середнього шкільного віку з розладами аутичного спектра (РАС


Повний текст:

PDF

Посилання


Сергієнко Л. П. Тестування рухових здібностей школярів. Київ: Олімпійська література; 2001. 440 с.

Скалій Т. В. Педагогічний контроль розвитку координаційних здібностей дітей і підлітків [автореферат]. Херсон: Херсонський держ. ун-т; 2006. 21 с.

Рядова Л., Шестерова Л. Сучасні підходи до розвитку координаційних здібностей школярів з вадами зору. Редакційна колегія, 79(4), 2018.с.368–76.

Приступа Є.Н, Петришин Ю.В, Виноградський Б.А, та ін. Дидактичні ігри з м’ячем: навч. посіб. Львів: ЛДУФК; 2014. 206 с.

Хамаде А. Ф., Боднар І. Р., Фізична працездатність, фізична підготовленість та фізична активність школярів з розладами аутичного спектру // Спортивний вісник Придніпров’я, 2020. – № 1., – с. 414–422.

Боднар І.Р, Петрусенко О. М. Взаємозв’язки між показниками фізичної підготовленості та повсякденними адаптивними навичками у школярів з розладами аутичного спектра. Physical education, sport and health culture in modern society, (3 (59)), 2022. С. 32–38


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.