ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРОГРАМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ З ПРІОРИТЕТНИМ РОЗВИТКОМ КООРДИНАЦІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРА
Анотація
Мета – з’ясувати ефект впливу програми ФВ з пріорітетним розвитком координаційних здібностей на дітей середнього шкільного віку з розладами аутичного спектра (РАС
Повний текст:
PDFПосилання
Сергієнко Л. П. Тестування рухових здібностей школярів. Київ: Олімпійська література; 2001. 440 с.
Скалій Т. В. Педагогічний контроль розвитку координаційних здібностей дітей і підлітків [автореферат]. Херсон: Херсонський держ. ун-т; 2006. 21 с.
Рядова Л., Шестерова Л. Сучасні підходи до розвитку координаційних здібностей школярів з вадами зору. Редакційна колегія, 79(4), 2018.с.368–76.
Приступа Є.Н, Петришин Ю.В, Виноградський Б.А, та ін. Дидактичні ігри з м’ячем: навч. посіб. Львів: ЛДУФК; 2014. 206 с.
Хамаде А. Ф., Боднар І. Р., Фізична працездатність, фізична підготовленість та фізична активність школярів з розладами аутичного спектру // Спортивний вісник Придніпров’я, 2020. – № 1., – с. 414–422.
Боднар І.Р, Петрусенко О. М. Взаємозв’язки між показниками фізичної підготовленості та повсякденними адаптивними навичками у школярів з розладами аутичного спектра. Physical education, sport and health culture in modern society, (3 (59)), 2022. С. 32–38
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.