ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ФІТНЕС-КЛУБІВ

Наталія СЕРЕДА

Анотація


Вступ. У сучасних умовах функціонування фізкультурно- спортивні організації суттєво відчули вплив чинників макросередовища та мікросередовища на власну професійну діяльність. Упровадження новітніх підходів та застосування у професійній діяльності засобів інтернет-м аркетингу надасть можливість фітнес- клубам значно підвищити ефективність власної роботи в сучасних умовах кризи.
Мета –  визначити особовості використання засобів інтернет- маркетингу в діяльності фітнес- клубів.


Повний текст:

PDF

Посилання


Бондар А. С., Мамай В. С. Особливості висвітлення фізичної культури і спорту в Інтернет ресурсах. Збірник наукових праць Харківської державної академії фізичної культури. Харків: ХДАФК, 2016. № 3. С. 75–78.

Даниленко М. І. Розвиток Інтернет-м аркетингу. Економіка і організація управління. Київ, 2013. С. 156–159.

Зацна Л. Іноваційні можливості застосування комунікацій в Інтернет-м аркетингу. Галицький економічний вісник. 2013. № 4 (43). С. 214–221.

Люльчак З. С. Стан та перспективи розвитку digital- маркетингу. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». 2012. С. 200–206.

Середа Н. В., Єремеєва Н. К. Інтернет- маркетинг в діяльності фізкультурно- спортивної організації. Фізична культура, спорт та здоров’я: матеріали III Всеукраїнської студентської наукової науково‑п рактичної конференції). – Х арків, 8–9 грудня 2016 року. С. 28–30 Режим доступу: http://hdafk.

kharkov.ua/docs/konferences/stud.konf_8_12_2016.pdf


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.