НЕОБХІДНІСТЬ ЗБЕРЕЖЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ» У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ
Анотація
Мета дослідження – визначити місце навчальної дисципліни «Фізичне виховання» в національній системі освіти під час інтеграції ВНЗ України в загальноєвропейський освітній простір.
Завдання дослідження:
- Проаналізувати чинні нормативноправові акти, щоб визначити державну політику в цьому питанні.
- Сформулювати головні завдання та позначити пріоритетні напрями діяльності кафедр фізичного виховання в нових умовах діяльності та обґрунтувати ефективність їх функціонування.
Методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення матеріалів наукової і методичної літератури.
Ключові слова: фізичне виховання, система освіти, реформування.
Повний текст:
PDFПосилання
Вища освіта України і Болонський процес : навч. посіб. / за ред. В. Г. Кременя. – Тернопіль : Навч. книга – Богдан, 2004. – 384 с.
Мунтян В. С. Фізичне виховання у контексті положень нового закону України «Про вищу освіту» / В. С. Мунтян, В. І. Пліско // Вісник Чернігів. нац. пед. унту. – Чернігів, 2014. – Вип. 118, т. 1. – С. 222–226.
Попрошаєв О. В. Фізичне виховання в контексті інтеграції в загальноєвропейський освітній простір [Електронний ресурс] / О. В. Попрошаєв, О. А. Білик, М. В. Островський // Спортивна наука України. – 2015. – № 2. – С. 36–43.
Попрошаєв О. В. Визначення місця та ролі навчальної дисципліни «Фізичне виховання» в національній системі освіти [Електронний ресурс] / О. В. Попрошаєв, В. С. Мунтян, М. В. Островський // Спортивна наука України. – 2016. – № 3. – С. 3–8.
Якименко Ю. І. Якість освіти – головний принцип Болонського процесу / Ю. І. Якименко // Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процесу. – Київ : Видво Європ. унту, 2004. – С. 27–29.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.