ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ
Анотація
Мета дослідження – визначити та порівняти особливості фізичного розвитку дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення та без мовленнєвих порушень.
Висновок. У результаті експерименту виявлено, що фізичний розвиток дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення є незадовільним і потребує вдосконалення. Задля цього вкрай необхідним постає розроблення індивідуальної та диференційованої системи фізичного розвитку.
Ключові слова: фізичний розвиток, загальне недорозвинення мовлення, діти старшого дошкільного віку.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.