ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Анотація
Мета – оптимізація рухової активності дошкільників.
Методи: аналіз та узагальнення літературних джерел, спостереження.
Висновки. Отже, сучасні вимоги щодо необхідності комплексного розвитку особистості дитини, поєднання інтелектуального зростання із обов’язковим забезпеченням оптимальної рухової активності актуалізують потребу введення у фізкультурно-оздоровчу роботу елементів інноваційних освітніх здоров’язбережних технологій.
Ключові слова: рухова активність, дошкільники, здоров’я.
Повний текст:
PDFПосилання
Вільчковський Е. С. Організація рухового режиму у дошкільних навчальних закладах : навч. метод. посіб. / Е. С. Вільчковський, Н. Ф. Денисенко. – Тернопіль : Мандрівець, 2008. – 128 с.
Дидактичні ігри з м’ячами : навч. посіб. / Приступа Є. Н., Петришин Ю. В., Виноградський Б. А., Петрина Р. Л., Пасічник В. М. – Львів : ЛДУФК, 2014. – 206 с.
Круцевич Т. Організація фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми 3–6 років у дошкільних закладах за кордоном / Тетяна Круцевич, Наталія Пангелова // Спортивний вісник Придніпров’я. – 2011. – № 2. – С. 156–163.
Шиян О. Державна освітня політика з питань здорового способу життя молоді : монографія / Олена Шиян. – Львів, 2010. – 296 с.
Shyyan O. International Experience and Ukrainian Approach in Health Promotion through Physical Education / Olena Shyyan // Prozdrowotny styl zycia uwarunkowany spoleczne / redakcja T. Lisicki, B. Wilk, A. Walentukiewicz. – Gdansk, 2005. – S. 133–139.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.