ХАРАКТЕРИСТИКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
Анотація
Мета – визначити ефективність використання комплексу маркетингових комунікацій у діяльності фізкультурноспортивної організації
Методи: аналіз літературних джерел, анкетування, методи маркетингового аналізу.
Обговорення та висновки. Узагальнюючи результати дослідження споживача фізкультурноспортивних послуг та думки провідних маркетологів, можемо сформувати картину процесу прийняття споживачем рішення про вибір. На вибір споживачів впливає не тільки бажання, але й сукупність факторів зовнішнього середовища, мотивацій споживачів, які домінують при виборі ДЮСШ та засобів маркетингових комунікацій, що здатні впливати на його рішення. Процес прийняття рішення про вибір ФСО складається з чотирьох компонентів: усвідомлення потреби – пошук інформації – оцінка варіантів, альтернатив (цей компонент визначається двома характеристиками, на які звертають увагу споживачі: кваліфікація тренерськовикладацького складу, якісна матеріальнотехнічна база; рішення про вибір). Дотримання визначених складових частин гарантує прийняття рішення про вибір на користь ФСО.
Ключові слова: маркетингові комунікації, споживач, фізкультурноспортивна організація.
Повний текст:
PDFПосилання
Балук Н. Р. Систематизація моделей поведінки споживачів як засіб пошуку напрямів їх удосконалення / Н. Р. Балук, Н. Ф. Басій // Науковий вісник НЛТУ України. – 2011. – Вип. 21.4. – С. 370–377.
Гузь Н. Г. Моделирование маркетинговых коммуникаций / Н. Г. Гузь // Новое в экономической кибернетике. – 2002. – № 3 – С. 5–19.
Ефремов И. А. Принципиальные подходы к разработке и внедрению моделей маркетинговых коммуникаций / И. А. Ефремов // Прометей. –2003. – Вып. 3 (12). – С. 345–350.
Романенко О. О. Інтегровані маркетингові комунікації: сутність, характеристика та особливості / О. О. Романенко // Збірник наукових праць Нац. унту держ. подат. служби України. – 2013. – № 1. – С. 187–191.
Середа Н. В. Значення маркетингових комунікацій при роботі зі споживачем дитячоюнацьких спортивних шкіл / Н. В. Середа // Вісник Чернігів. нац. пед. унту імені Т. Г. Шевченка. – Чернігів, 2015. – Вип. 129, Т.ІІ. – С. 52–55.
Ярмолюк Е. В. Маркетинговые коммуникации организационного комитета соревнований "Киевский марафон – 2014" / Е. В. Ярмолюк, А. А. Золотарева // Слобожанський науковоспортивний вісник. – 2015. – № 3 (47). – С. 129–139.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.