ВПЛИВ АЕРОБІКИ НА ПОКАЗНИКИ РОЗУМОВОЇ ТА ФІЗИЧНОЇ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ДІВЧАТ 15–17 РОКІВ

Леся ПЕТРИНА, Федір МУЗИКА, Наталія ПУГАЧ, Роман ПЕТРИНА

Анотація


Мета дослідити вплив занять з аеробіки в школі на показники розумової та фізичної працездат­

ності дівчат старшого шкільного віку. Завданнями дослідження було визначити ефективність занять з аеробіки дівчат старшого шкільного віку та розробити пропозиції щодо проведення занять із фізичної культури зі школярками старшого шкільного віку. Матеріал: у дослідженні взяли участь 82 школярки віком 15–17 років. Експеримент тривав 4 місяці. Було сформовано 2 групи по 41 школярці – контрольна й експериментальна. Контрольна й експериментальна групи до експерименту вірогідно не відрізнялися. Школярки контрольної групи на уроках з фізичної культури займалися легкою атлетикою та волейболом, експериментальної – аеробікою. Результати. Застосування занять з аеробіки дозволило досягнути значних зрушень у фізичній та розумовій працездатності школярок експериментальної групи. Висновки. Доведено, що за рахунок занять з аеробіки в школі відбулося вірогідне зростання показників розумової та фізичної працездатності. 


Ключові слова


аеробіка, розумова та фізична працездатність, заняття, дівчата старшого шкільного віку.

Повний текст:

PDF

Посилання


Аэробика. Теория и методика проведения занятий : учеб. пособие для студ. вузов физ. Культуры / под ред. Е. Б. Мякинченко, М. П. Шестакова. – М. : СпортакадемПресс, 2002. – 304 с.

Беляк Ю. І. Функціональне тренування засіб підвищення рухової підготовленості людини // Беляк Ю. І., Опришко Н. М. // Слобожанський науково-спортивний вісник. – 2009. – С. 58–61.

Демінська Л. О. Оздоровча фізична культура в системі загальноосвітньої школи / Л. О. Демінська // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : наук. моногр. / за ред. С. С. Єрмакова. – Х. : ХДАДМ, 2006. – № 10. – С. 90–92.

Костюнина Л. И. Педагогическая концепция обеспечения согласованности двигательной и интеллектуальной деятельности в процессе спортивной подготовки : автореф. дис. ... д-ра пед. наук / Л. И. Костюнина. – Набережные Челны, 2012. – 60 с.

Кузьменко М. В. Воздействие комплексов ритмической гимнастики на физичес-кую подготовленность дошкольников : автореф. дис. … канд. пед. наук / М. В. Кузьменко.– Малаховка, 2002. – 24 с.

Митчик О. П. Індивідуалізація фізичного виховання підлітків у загальноосвітній школі : автореф. дис ... канд.. наук з фіз. виховання і спорту : [спец.] 24.00.02 „Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення” / О. П. Митчик. – Л., 2002. – 19 с.

Фізична культура в школі: 5 – 11 класи : метод. посіб. / за заг. ред. С. М. Дятленка. – К. : Літера ЛТД, 2011. – 368 с.

Komkov À. Assemeent of Physical activity Level in school-aged children and effectiveness of Physical education curriculum / À. Komkov, E. Kirillova, S. Batt // Book of Abstracts : Second Annual Congress of the European College of Sports Science (August 20-23, 1997). – Copenhagen, Denmark, 1997. – Vol. 1. – P. 196–197.

Pollock M. Health and Fitness through Physical activity / Pollock M., Wilmore J., Fox C. – London, 1992. – P. 178.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.