СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЮНАЦЬКИХ ОЛІМПІЙ- СЬКИХ ІГОР У ФОРМУВАННІ СВІТОГЛЯДУ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDF (RUS)Посилання
Антипова Е. Культурологические проблемы олимпийского образования / Е. Антипова, М. Антипова // Всемирные юношеские игры под патронажем Международного олимпийского комитета : материалы междунар. форума „Молодежь–наука–олимпизм”, (Москва, 14–18 июля 1998 г.). – Москва : Советский спорт, 1998. – С. 38–39.
Бубка С. Н. История развития, современное состояние и место олимпийского спорта в обществе / С. Н. Бубка. – Киев : Олимпийская литература, 2013. – 238 с.
І Зимові юнацькі Олімпійські ігри. Інсбрук 2012 : навч. посіб. / М. Булатова, В. Єрмолова, Л. Радченко, Я. Щербашин. – Київ : Національний олімпійський комітет України, Олімпійська академія України, 2011. – 64 с.
Jim Parry. The Youth Olympic Games – Some Ethical Issues / Parry Jim. – Version of record first published. – 2012. – P. 7–15.
Georgiadis K. Theoretical Foundations of Olympic education / K. Georgiadis // Science in Olympic sports. – 2007. – № 2. – P. 13–16.
Mcneill M. C. Physical Education and Health in Singapore Schools. Asia-Paciic / Mcneill M. C., Fry J. M. // Journal of Health, Sport & Physical Education. – 2010. – Vol. 1, № 1. – P. 13–18.
The International Olympic Committee : [Electronic resource]. – Access mode :
http://www.olympic.org/ioc
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.