ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СИСТЕМІ ОЛІМПІЙСЬКОЇ ОСВІТИ ФАХІВЦІВ ІЗ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
Анотація
Для забезпечення нової стратегії суспільного розвитку сучасні вимоги до вищої освіти базуються на знаннях, уміннях та навичках використання ІКТ. Тож масштабна структура інформаційних технологій упроваджується в закладах вищої освіти, зокрема, освітній процес студентів закладів вищої освіти з фізичної культури і спорту та систему підготовки спортсменів.
Одним із важливих освітньо-в иховних компонентів молодого покоління виступає олімпійська освіта як педагогічний процес формування всебічно розвиненої, гуманістичної особистості на основі ідеалів і цінностей олімпізму та система знань про олімпійський спорт та олімпійський рух.
Для підвищення ефективності освітньо- виховного процесу та розв’язання соціально- педагогічних завдань триває пошук нових форм, засобів, методів та напрямів упровадження олімпійської освіти. Саме тому набуває популярності впровадження інформаційно- комунікаційних технологій у систему олімпійської освіти.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Закон України «Про Національну програму інформатизації» // Відомості Верховної Ради України (ВВР). – 1998. – № 27–28. – С. 181.
Закон України «Про освіту» // Відомості Верховної Ради України. – 2017. – № 38–39. – С. 380.
Абрамов Р. В. Моделирование содержания и организации олимпийского образования младших школьников с применением информационно-к оммуникационных технологий : автореф. дис. … канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 «Теория и методика физического воспитания, спортивной тренировки, оздоровительной и адаптивной физической культуры» / Р. В. Абрамов. – Сургут, 2015. – 24 с.
Баюров В. И. Информационные технологии в системе олимпийского образования студенческой молодежи : дис … канд. пед. наук: 13.00.04 / В. И. Баюров. – Москва, 2004. – 131 с.
Даниско О. Формування інформаційно- комунікаційної компетентності майбутніх учителів фізичної культури як передумови підвищення якості освіти / О. Даниско, О. Свертнєв // Витоки педагогічної майстерності. – 2017. – Вип. 19. – С. 108–115.
Драгнєв Ю. В. Використання інформаційних технологій в процесі фахової підготовки майбутнього вчителя фізичної культури як передумова професійного розвитку в умовах інформатизації вищої освіти / Ю. В. Драгнєв // Педагогіка, психологія та медико- біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2011. – № 4. – C. 65–67.
Єрмолова В. М. Теоретико-м етодичні засади інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховний процес школярів : автореф. дис. … канд. наук з фіз. виховання та спорту : [спец.] 24.00.01 «Олімпійський і професійний спорт» / В. М. Єрмолова. – Київ, 2010. – 20 с.
Івчатова Т. В. Інформаційні технології у фізичному вихованні студентської молоді / Т. В. Івчатова // Педагогіка, психологія та медико- біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2011. – № 5. – C. 32–33.
Круглик И. И. Дистанционная педагогическая технология в сфере олимпийского образования студентов : автореф. дис. … канд. пед. наук : [спец.] 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / И. И. Круглик. – Санкт- Петербург, 2016. – 26 с.
Лихолай А. Сучасні інформаційні технології в олімпійській освіті / А. Лихолай, В. Мазюк // Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, фізичній терапії та ерготерапії : матеріали I Всеукр. електрон. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Київ, 19 квітня 2018 р.) / під заг. ред. О. А. Шинкарук. – Київ : НУФВСУ, 2018. – С. 122–123
Радченко Л. Олімпійська освіта в навчально- виховному процесі: педагогічна цінність та соціальна значущість / Л. Радченко // Молодіжний науковий вісник. – 2014. – Вип. 14. – С. 11–14.
Столяров В. И. Инновационные направления, формы и методы физкультурно- спортивной работы с населением : монография / В. И. Столяров. – Москва : РУСАЙНС, 2017. – Ч. 3. – 294 с.
Шапсигов М. М. Особенности использования информационных технологий в области физической культуры и спорта [Электронный ресурс] / М. М. Шапсигов, Л. С. Попова, Н. Б. Нарт // Журнал Управление экономическими системами. – 2016. – Режим доступа: http://uecs.ru/uecs-86–862016/item/3921–2016–04–27–08–20–19
Сучасні інформаційно- комунікаційні технології : навч. посіб. / Швачич Г. Г., Толстой В. В., Петречук Л. М., Іващенко Ю. С., Гуляєва О. А., Соболенко О. В. – Дніпро : НМетАУ, 2017. – 230 с.
Шинкарук О. А. Основи науково-д ослідної роботи у сфері фізичної культури і спорту : навч. прогр. / О. А. Шинкарук, О. М. Лисенко, О. О. Яковенко. – Київ : Олімп. л-ра, 2017. – 38 с.
Шпак Н. О. Переваги використання інформаційно-к омунікаційних технологій в Україні / Н. О. Шпак, О. І. Венгер // Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : зб. наук. пр. – Львів, 2012. – № 727. – С. 461–467.
Binder D. L. Teaching Olympism in schools: Olympic Education as a focus on values education: university lectures on the Olympics / L. D. Binder // Bellaterra: Centre d’Estudis Olímpics (UAB). International Chair in Olympism (IOC-UAB), 2010. – 19 p.
Hernandez R. Impact of ICT on Education: Challenges and Perspectives. Propósitos y Representaciones / R. Hernandez. – 2017. – Vol. 5, N 1. – P. 325–347.
Stanescu M. Computer use in physical education and sports teaching [Electronic resource] / M. Stanescu, M. Stoicescu, C. Ciolca // The 7th International Scientific Conference eLearning and Software for Education Bucharest. – 2011. – Access mode: https://www.researchgate.net/publication/268185238_computer_ use_in_physical_education _and_sports_teaching
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.