ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖНИЙ КОНТЕКСТ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Безродня Т. І. Здоров’язбережувальні освітні технології / Безродня Т. І., Бесараб В. І. // Педагогіка здоров’я : зб. наук. пр. VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 7–8 квітня 2017 р.) : [в 2 т.] / ред. колегія: С. М. Шкарлет [та ін.]. – Чернігів, 2017. – Т. 1. – С. 50–53.
Формування здорового способу життя студентської молоді засобами хореографії / Н. А. Бугаєць // Педагогіка та психологія. – 2017. – Вип. 58. – С. 199–208.
Формування здоров’язберігаючих компетенцій на уроках хореографії / В. М. Кирилюк // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. – Чернігів, 2014. – Вип. 122. – С. 109–112.
Нікітюк Н. О. Оздоровлення за допомогою мистецтва / Нікітюк Н. О. // Педагогіка здоров’я : зб. наук. пр. VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 7–8 квітня 2017 р.) : [в 2 т.] / ред. колегія : С. М. Шкарлет [та ін.]. – Чернігів, 2017. – Т. 1. – 421–423.
Теоретико-м етодичні аспекти використання хореографії як напрямку здоров’язберігаючих технологій на уроках фізичної культури / А. І. Олейник // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. – 2017. – Вип. 144. – С. 383–386.
Хореографічне мистецтво у культурно- освітньому просторі України / Л. Савчин // Вісник Львівського університету. Серія: Мистецтвознавство. – 2014. – Вип. 14. – С. 296–303.
Смирнов Н. К. Здоровьесберегающие образовательные технологии и психология здоровья в школе / Смирнов Н. К. – Москва : АРКТИ, 2005. – 320 с.
Смирнов Н. К. Здоровьезберегающие образовательный технологии в современной школе. – Москва : АНК и ПРО, 2002. – 121 с.
Характеристика травм та порушень системи опорно-р ухового апарату у спортсменок, які займаються художньою гімнастикою / І. Є. Руда, В. Ю. Сосіна // Спортивна медицина. – 2014. – № 1. – С. 129–132.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.