ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ ОЛІМПІЙСЬКОЇ ОСВІТИ
Анотація
Олімпійська освіта, базуючись на ідеях олімпізму, робить спроби формування способу життя, що передбачає радість від рухової активності, освітньої цінності позитивних прикладів, а також прийняття уні-версальних, фундаментальних етичних принципів.
Мета дослідження. Охарактеризувати роль олімпійської освіти у вирішенні проблем сучасної молоді.
Методи дослідження. Теоретичний аналіз і узагальнення, порівняння, систематизація, абстрагування.
Олімпійська освіта, реалізуючи основні ідеали сучасного олімпізму, є суттєвим фактором формування культурного та фізичного здоров'я молоді.
Засобами олімпійської освіти, які передбачають вирішення проблем сучасної молоді, є організація і прове-дення загальнонаціональних турнірів з видів спорту, «Олімпійських уроків», науково-пізнавальних конкурсів, участь відомих спортсменів у реалізації системи олімпійських ідеалів, а також формування у вищих навчальних закладах наукових напрямів і шкіл, пов'язаних з олімпійською освітою.
Мета дослідження. Охарактеризувати роль олімпійської освіти у вирішенні проблем сучасної молоді.
Методи дослідження. Теоретичний аналіз і узагальнення, порівняння, систематизація, абстрагування.
Олімпійська освіта, реалізуючи основні ідеали сучасного олімпізму, є суттєвим фактором формування культурного та фізичного здоров'я молоді.
Засобами олімпійської освіти, які передбачають вирішення проблем сучасної молоді, є організація і прове-дення загальнонаціональних турнірів з видів спорту, «Олімпійських уроків», науково-пізнавальних конкурсів, участь відомих спортсменів у реалізації системи олімпійських ідеалів, а також формування у вищих навчальних закладах наукових напрямів і шкіл, пов'язаних з олімпійською освітою.
Ключові слова
олімпійська освіта, молодь
Повний текст:
PDF (English)Посилання
Булатова М. М. Система олімпійської освіти в Україні / М. М. Булатова // Олімпій-ський спорт і спорт для всіх : тези доп. XIV Міжнар. наук. конгр. – К., 2010. – С. 6.
Булатова М. Олимпийская Академия Украины: приоритетные направления дея-тельности / Мария Булатова // Наука в олимпийском спорте. – 2007 – № 2. – С. 5 – 12.
Єрмолова В. М. Розвиток і розповсюдження знань про Олімпійський рух і спорт в Україні / Єрмолова В. М. // Здоров’я та фізична культура : інф.-метод. видання. – К., 2010. – № 36 (204). – С. 3-4.
Олімпійська хартія. Міжнародний Олімпійський Комітет. – 2007. – 72 с.
Родиченко В. С. Идеология и олимпийское образование / Родиченко В. С., Столя-ров В. И. // Теория и практика физической культуры. – 1996. – № 6. – С. 2 – 7.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.