ПОВНИЙ ФАКТОРНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ І ДИСКРИМІНАНТНИЙ АНАЛІЗ У МОДЕЛЮВАННІ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ Й РОЗВИТКУ РУХОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ

Олег ХУДОЛІЙ, Ольга ІВАЩЕНКО, Анатолій ЛОПАТЬЄВ, Олександр КАЛИНІЧЕНКО

Анотація


Вступ. На сучасному етапі розвитку науки про рухову активність школярів пріоритетне місце займає методологія моделювання, яка містить математичні методи планування експерименту й багатови-мірні статистики обробки даних (Ivashchenko, 2018, 2020; Lopatiev, 2017; Aliberti, D’Elia, & Cherubini, 2023).
Мета дослідження —  визначити ефективність використання повного факторного експерименту й дискримінантного аналізу в дослідженні закономірностей процесу фізичного виховання школярів.


Повний текст:

PDF

Посилання


Ivashchenko, O. (2020). Research Program: Modeling of Motor Abilities Development and Teaching of Schoolchildren. Physical Education Theory and Methodology, 20(1), 32-41. https://doi.org/10.17309/tmfv.2020.1.05

Ivashchenko, O., Khudolii, O., Iermakov, S., Chernenko, S., & Honcharenko, O. (2018). Full factorial experiment and discriminant analysis in determining peculiarities of motor skills development in boys aged 9. Journal of Physical Education and Sport, 18, 1958–1965. Scopus. https://doi.org/10.7752/ jpes.2018.s4289

Lopatiev, A., Ivashchenko, O., Khudolii, O., Pjanylo, Y., Chernenko, S., & Yermakova, T. (2017). Systemic approach and mathematical modeling in physical education and sports. Journal of Physical Education and Sport, 17, 146–155. Scopus. https://doi.org/10.7752/jpes.2017.s1023

Aliberti, S., D’Elia, F., & Cherubini, D. (2023). Tips for Statistical Tools for Research Methods in Exercise and Sport Sciences. Physical Education Theory and Methodology, 23(3), 470–477. https://doi.org/10.17309/tmfv.2023.3.20

Iermakov, S., Ivashchenko, O., Khudolii, O., & Chernenko, S. (2020). Strength abilities: Assessment of training effects of strength loads in boys aged 8 years. Physical Education Theory and Methodology, 20(3), 174–181. Scopus. https://doi.org/10.17309/tmfv.2020.3.07

Marchenko, S., Ivashchenko, O., Jagiello, W., Iermakov, S., Khudolii, O., & Yermakova, T. (2022). Discriminant analysis: Features of training 10-year-old boys in the technique of kicks in kyokushin karate. Archives of Budo, 18, 1–11.

Ivashchenko, O., Khudolii, O., Iermakov, S., & Harkusha, S. (2017). Physical exercises’ mastering level in classification of motor preparedness of 11-13 years old boys. Journal of Physical Education and Sport, 17(3), 1031–1036. Scopus. https://doi.org/10.7752/jpes.2017.03158

Ivashchenko, O., Khudolii, O., Iermakov, S., Lochbaum, M., Cieślicka, M., Zukow, W., Nosko, M., & Yermakova, T. (2017). Methodological approaches to pedagogical control of the functional and motor fitness of the girls from 7-9 grades. Journal of Physical Education and Sport, 17(1), 254–261. Scopus. https://doi.org/10.7752/jpes.2017.01038


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.