ПОВНИЙ ФАКТОРНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ І ДИСКРИМІНАНТНИЙ АНАЛІЗ У МОДЕЛЮВАННІ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ Й РОЗВИТКУ РУХОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ
Анотація
Мета дослідження — визначити ефективність використання повного факторного експерименту й дискримінантного аналізу в дослідженні закономірностей процесу фізичного виховання школярів.
Повний текст:
PDFПосилання
Ivashchenko, O. (2020). Research Program: Modeling of Motor Abilities Development and Teaching of Schoolchildren. Physical Education Theory and Methodology, 20(1), 32-41. https://doi.org/10.17309/tmfv.2020.1.05
Ivashchenko, O., Khudolii, O., Iermakov, S., Chernenko, S., & Honcharenko, O. (2018). Full factorial experiment and discriminant analysis in determining peculiarities of motor skills development in boys aged 9. Journal of Physical Education and Sport, 18, 1958–1965. Scopus. https://doi.org/10.7752/ jpes.2018.s4289
Lopatiev, A., Ivashchenko, O., Khudolii, O., Pjanylo, Y., Chernenko, S., & Yermakova, T. (2017). Systemic approach and mathematical modeling in physical education and sports. Journal of Physical Education and Sport, 17, 146–155. Scopus. https://doi.org/10.7752/jpes.2017.s1023
Aliberti, S., D’Elia, F., & Cherubini, D. (2023). Tips for Statistical Tools for Research Methods in Exercise and Sport Sciences. Physical Education Theory and Methodology, 23(3), 470–477. https://doi.org/10.17309/tmfv.2023.3.20
Iermakov, S., Ivashchenko, O., Khudolii, O., & Chernenko, S. (2020). Strength abilities: Assessment of training effects of strength loads in boys aged 8 years. Physical Education Theory and Methodology, 20(3), 174–181. Scopus. https://doi.org/10.17309/tmfv.2020.3.07
Marchenko, S., Ivashchenko, O., Jagiello, W., Iermakov, S., Khudolii, O., & Yermakova, T. (2022). Discriminant analysis: Features of training 10-year-old boys in the technique of kicks in kyokushin karate. Archives of Budo, 18, 1–11.
Ivashchenko, O., Khudolii, O., Iermakov, S., & Harkusha, S. (2017). Physical exercises’ mastering level in classification of motor preparedness of 11-13 years old boys. Journal of Physical Education and Sport, 17(3), 1031–1036. Scopus. https://doi.org/10.7752/jpes.2017.03158
Ivashchenko, O., Khudolii, O., Iermakov, S., Lochbaum, M., Cieślicka, M., Zukow, W., Nosko, M., & Yermakova, T. (2017). Methodological approaches to pedagogical control of the functional and motor fitness of the girls from 7-9 grades. Journal of Physical Education and Sport, 17(1), 254–261. Scopus. https://doi.org/10.7752/jpes.2017.01038
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.