ОСОБЛИВОСТІ ДИДЖИТАЛІЗАЦІЇ В ТУРИСТИЧНІЙ ГАЛУЗІ
Анотація
Світовий туризм вступив у такий етап, у якому інформація та її своєчасна передача відіграють визначальну роль у його розвитку. Сучасні інформаційні технології в туризмі стають дедалі важливішим чинником економічного зростання. Туризм є глобальним інформаційно насиченим видом діяльності, у якому беруть участь найбільші авіакомпанії, готельні мережі, туристичні корпорації та агенти із усього світу. Туристична галузь не тільки одна з найбільш активних споживачів сучасних інформаційних технологій, а така, що потребує постійного оновлення, щоб задовольнити очікування сучасного туриста.
Для інформації про туристичні продукти важливим є чинник часу для своєчасної передачі інформації про туристичні продукти усім учасникам туристичного ланцюга, які перебувають будь-де у світі.
Для інформації про туристичні продукти важливим є чинник часу для своєчасної передачі інформації про туристичні продукти усім учасникам туристичного ланцюга, які перебувають будь-де у світі.
Повний текст:
PDFПосилання
UNWTO (2020), “Global and regional tourism performance”, available at: https://www.unwto.org/global-and-regional- tourism-performance (Accessed June 20, 2020).
Кожухівська Р. Б. Застосування інтернету як засобу інформаційних технологій у структурі комунікаційної моделі туристичної галузі. Економіка та держава, 2012. № 4. С. 61–63.
Кожухівська Р. Б. Digital- технології як основа розвитку туристичної діяльності. Економічна наука, 2020.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.