ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ВІЙСЬКОВО-ІСТОРИЧНОЇ РЕКОНСТРУКЦІЇ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ

Степан ЛЕУС

Анотація


Вступ. В умовах сьогодення Україна веде боротьбу з агресором –  Росією, відбуваються бойові дії на території нашої держави, частина її окупована. Унаслідок цього зростає актуальність захисту України. Постає необхідність підготовки школярів старших класів до оборони своєї держави. Ми пропонуємо використати засоби військово-і сторичної реконструкції на уроках фізичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах. Для цього варто створити модуль, який буде об’єднувати теми історії України, і реалізовувати його шляхом фізичного виховання, сприяючи захисту України. Також ця методика покликана урізноманітнити й заохотити молодь до рухової активності шляхом використання засобів, що містить військово- історична реконструкція. Вправи військово- прикладного характеру доповнять засоби, які використовують на уроках фізичного виховання. Підхід передбачає виховання патріотичної, організованої та фізично активної молоді.
Мета –  експериментально перевірити нові засоби фізичного й патріотичного виховання дітей старшого шкільного віку на основі використання елементів військово-і сторичної реконструкції, спрямовані на покращення показників їхнього фізичного стану, патріотизму та лідерських якостей.


Повний текст:

PDF

Посилання


Barone A. Doctoral Dissertations 1896 – F ebruary 2014. University of Massachusetts Amherst; 2008. «Springfield, the armory and the Civil War: using local history resources to develop best practice field trips for middle school social studies students.» p. 17–33.

Highfivehistory.com. Learning activities. US History and PE Collaboration Activity [Internet]. 2016 [updated 2016 Oct 06; cited 2021 Dec 21]. Available from: https://highfivehistory.com/2016/10/07/us-historyand-pe-collaboration-a ctivity/

Talbot Heath. Saving Private Teddy – Year 6 Interdisciplinary Day [Internet]. Bournemouth; 2021 [updated 2021 Jun 9; cited 2021 Dec 21]. Available from: https://www.talbotheath.org/news/2021–06–09/ saving- private-teddy-year-6-interdisciplinary-day

Neval AB. Experiencing the past: the applicable views of history teachers towards historical reenactment in history lesson. The International Journal of Eurasia Social Sciences. 2017;8(28) p. 334–348


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.