ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ З УРАХУВАННЯМ РІВНЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ
Анотація
Мета дослідження – з’ясувати ефективність програми фізичного виховання студентів з пріоритетним спрямуванням на розвиток провідних фізичних якостей.
Матеріали і методи. У педагогічному експерименті взяли участь 100 студентівчоловічої статі, 50 з них скерували до експериментальної групи (ЕГ), 50 – до контрольної (КГ). У КГ під час занять рівномірно розвивали усі фізичні якості, тоді як у студентів ЕГ під час основної частини заняття використовували навантаження, спрямовані на розвиток краще розвинутих (провідних) для кожного студента фізичних якостей.
Висновки. З’ясовані факти підтверджують ефективність і важливість пріоритетного застосування в навчальному процесі фізичних навантажень, до яких студенти мають генетичну схильність.
Ключові слова: фізичні якості, фізичне виховання, студенти, програма занять, оздоровчий вплив, фізична активність.
Повний текст:
PDFПосилання
Андрес А. С. Удосконалення фізичної підготовки багатоборців військово-спортивного комплексу : дис. … канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.01 / Андрес Андрій Степанович ; Львівський держ. ун-т фізичної культури. – Львів, 2006. – 303 с.
Новиков А. О. Индивидуализация программ плавательной подготовки учащихся профессиональных учебных заведений / Новиков А. О., Новикова Т. В. // Вестник спортивной науки. – 2013.– № 1. – С. 34–38.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.