УДОСКОНАЛЕННЯ ФІЗИЧНОЇ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ СТУДЕНТІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ПОСТАВИ
Анотація
Вступ. Порушення постави призводять до зниження фізичної та функціональної підготовленості людини, негативно впливають на фізичний розвиток та можливість прояву основних фізичних якостей. Водночас у молоді порушення постави часто поєднується з погіршенням діяльності серцево-с удинної і дихальної систем. Є дані, що вказують на негативний вплив порушення постави на процеси енергозабезпечення та фізичну працездатність [1–3].
Мета – удосконалення фізичної та функціональної підготовленості студентів із порушеннями постави.
Методи дослідження: аналіз та узагальнення літературних джерел, педагогічні методи дослідження (педагогічне спостереження, педагогічне тестування, педагогічний експеримент), фізіологічні методи дослідження (метод велоергометрії), методи математичної статистики.
Обговорення і висновки. Під впливом занять за програмою бігових навантажень зі стимуляцією анаеробних процесів енергозабезпечення у юнаків та дівчат відбуваються позитивні зміни в показниках фізичної працездатності.
Ключові слова: порушення постави, фізична працездатність, студенти.
Повний текст:
PDFПосилання
Куц- Бурдейна О. Вплив бігових навантажень на функціональну підготовленість студенток з порушенням постави [Електронний ресурс] / Олександра Куц-Б урдейна, Юрій Фурман // Спортивна наука України. – 2017. – № 1 (77). – С. 38–42. – Режим доступу: http://sportscience.ldufk.edu.ua/index. php/snu/article/view/584/564
Аналіз корекційно-п рофілактичних технологій використовуваних у процесі фізичного виховання студентів з функціональними порушеннями опорно- рухового апарату / Сергій Лопацький, Ігор Випасняк, Олег Вінтоняк, Станіслав Заборняк // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. – Івано- Франківськ, 2016. – Вип. 23. – С. 3–11.
Скрининг показателей физического здоровья студентов в процессе физического воспитания / В. А. Кашуба, С. М. Футорный, Е. В. Андреева, А. В. Рудницкий // Теория и методика физ. культуры. – Алматы, 2012. – № 4. – С. 65–74.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.