СТРУКТУРА ТЕХНІЧНОЇ ТА ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ЮНИХ СПОРТСМЕНІВ-ТАНЦЮРИСТІВ НА ЕТАПІ ПОПЕРЕДНЬОЇ БАЗОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Боровиков В. STATISTICA. Искусство анализа данных на компьютере : для профессионалов / В. Боровиков. – 2-е изд. – СПб. : Питер. 2003. – 688 с.
Волков Л. В. Теория и методика детского и юношеского спорта / Л. В. Волков. – К. : Олимпийская литература, 2002. – 293 с.
Заневський І. П. Проба Руфф’є як метод діагностики функціонального стану сер-цево-судинної системи дітей шкільного віку [Електронний ресурс] / Заневський І. П. // Спортивна наука України. – 2011. – № 3. – С. 71–95.
Калужна О. М. Взаємозв’язки фізичного розвитку та фізичної підготовленості 10 – 13-річних спортсменів, які займаються танцювальним спортом / О. Калужна // Фізична активність, здоров’я і спорт. – 2011. – № 2. (4). – С. 41–49.
Кошелев С. Н. Биомеханика спортивного танца / С. Н. Кошелев. – М., 2006. – 62 с.
Лях В. И. Динамика взаимосвязи между координационними способностями и морфологическими признаками, координационними способностями и показателями развития психолофизиологических функций у детей / В. И. Лях // Избранные аспекты спортивной методики : мат-ли Междунар. науч. конф. – Брест, 1993. – С. 83–91.
Михайлов И. А. Использование упражнений в технической подготовке спортсме-нов-танцоров / И. А. Михайлов, А. А. Коваленко // Спортивные танцы: бюллетень: проблемы управления, информационного обеспечения и преподавания в спортивных танцах / РГАФК; лаб. спорт. танцев. – М., 1999. – № 6. – С. 26–43.
Платонов В. Н. Система подготовки спортсменов в олимпийском спорте. Общая теория и ее практические приложения : учеб. для студ. высш. учеб. заведений физ. воспи-тания и спорта / В. Н. Платонов – К. : Олимпийская литература, 2004. – 808 с.
Романенко В. А. Диагностика двигательних способностей / В. А. Романенко. – До-нецк, 2005. – 285 с.
Сергієнко Л. П. Тестування рухових здібностей школярів [навч. посіб.для студ. ВНЗ] / Л. П. Сергієнко. – К. : Олімпійська л-ра, 2001. – 483 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.