ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВІ ЯКОСТІ ФАХІВЦІВ ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ЇХ ФОРМУВАННЯ ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Pichurin V. Psychological and psycho‑ physical training as a part of physical education of students in higher educational establishments / Pichurin V. // Pedagogics, psychology, medical‑b iological problems of physical training and sports.– 2014.– № 18(11). – Р. 44–48. doi.org/10.15561/18189172.2014.1108
Leadership as an enabler of professional agency and creativity: case studies from the Finnish information technology sector / Collin K., Herranen S., Paloniemi S. [et al.] // International journal of training and development, 2018. – Vol. 22, is. 3. – Р. 222–232. doi.org/10.1111/ijtd.12130
Waraporn J. Using individual values of information technology professionals to improve software development management practices in Thailand / Waraporn J. // Asian Academy Of Management Journal.– 2015. – Vol. 20, is. 1. – Р. 49–69.
Hendon M. Emotional intelligence and communication levels in information technology professionals / Hendon M., Powell L., Wimmer H. // Computers in Human Behavior.– 2017. – Vol. 71. – Р. 165–171.
Смульсон М. Л. Психологія розвитку інтелекту : монографія / М. Л. Смульсон. – Київ, 2001.– 276 с.
Панасенко Н. Особливості розвитку професійних якостей у програмістів / Панасенко Н., Гомонюк В. // Ак‑туальні проблеми психології.– 2010. – Т. 5, № 14. – С. 163–169.
Гурська О. О. Аналіз професійно важливих якостей фахівців у галузі інформаційних технологій / Гур‑ська О. О. // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія.– 2016. – Вип. 9. – С. 6. DOI: 10.18372/2411–264X.9.12401
Насейкина Л. Ф. Методика оценки компетентности будущих ITспециалистов / Насейкина Л. Ф. // Вестник Оренбургского государственного университета.– 2015.– № 1(176). – С. 60–66.
Kim S‑Y. The relationship between school performance and the number of physical education classes attended by Korean adolescent students / Kim S‑Y., So W‑Y. // Journal Of Sports Science And Medicine.– 2012. – Vol. 11, is. 2. – Р. 226–230.
Skills for Success at Different Stages of an IT Professional’s / Career Kappelman L., Jones M., Johnson V., Mclean E., Boonme K. // Communications of the ACM.– 2016, – Vol. 59, is. 8. – Р. 64–70.
Danaher М. ABET’s professional skills in computing / Danaher М., Schoepp К., Kranov А. // World Transactions on Engineering and Technology Education.– 2016. – Vol. 14, is. 3. – Р. 213.
A direct method for teaching and measuring engineering professional skills: A validity study 2011 AM SOC ENG ED A [Electronic resource] / Kranov A., Zhang M., Beyerlein S. W. [et al.]. – Access mode: http://www.asee.org/ public/conferences/1/papers/775/view
Misra R. K. Analysis of Employability Skill Gap in Information Technology Professionals / Misra R. K., Khurana K. // International Journal of Human Capital and Information Technology Professionals (IJHCITP).– 2018. – Vol. 9(3). – Р. 53–69. doi:10.4018/IJHCITP.2018070104
Chillas S. Learning to labour: An evaluation of internships and employability in the ICT sector / Chillas S., Marks A., Galloway L. // New Technology, Work & Employment. – 2015. – Vol. 30(1). – Р. 1–15. doi.org/10.1111/ntwe.12041.
Божко Ю. П. Професійна успішність програмістів / Божко Ю. П. // Актуальні проблеми соціології, психо‑логії, педагогіки. – 2013. – № 4 (21). – С. 128–136.
Андрес А. Спритність та показники уваги студентів інституту інформаційних технологій / Андрій Ан‑дрес // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. – 2019.– № 1.
Андрес А. Психофізична підготовленість студентів спеціальності «Комп’ютерні технології» / А. Андрес // Фі‑зична активність, здоров’я і спорт. – 2018. – № 1(31). – С. 3–9.
Панасенко Н. М. Особливості розвитку професійних якостей у програмістів / Н. М. Панасенко, В. О. Гомо‑нюк // Актуальні проблеми психології. – 2014. – Вип. 14. – С. 165–170.
Culpeppe D. It’s Not Me, It’s You: The Disconnect of Physical Education Teachers to Physical Activity in the Gym / Culpeppe D., Killion L. // SPORTS.– 2015. – Vol. 3, is. 4. – Р. 302–311.
New Lifestyles. Using Your New Lifestyles Digi‑ Walker Pedometer [Electronic resource]. – Access mode: http://www.new‑lifestyles.com/using_your_pedometer.pdf (date of application: 13.09.2014).
Пронтенко К. В. Удосконалення фізичної підготовленості курсантів операторських спеціальностей засо‑бами гирьового спорту на етапі первинного навчання : автореф. дис… канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / Пронтенко К. В. ; Львів. держ. ун‑т фіз. культури. – Львів, 2009. – 20 c.
Improving Physical Fitness and Cognitive Functions in Middle School Students: Study Protocol for the Chinese Childhood Health, Activity and Motor Performance Study (Chinese CHAMPS) / Zhou Z., Dong S., Yin J., [et al.] // International Journal Of Environmental Research And Public Healthю. – 2018. – Vol. 15, is. 5.
Associations between physical fitness and academic performance in teenagers / Martinez‑ Lopez E. J., Grao‑ Cruces A., De La Torre‑C ruz M. J. [et al.] // South African Journal For Research In Sport Physical Education And Recreation. – 2019. – Vol. 41, is.1. – Р. 63–75.
Egger F. The effect of acute cognitively engaging physical activity breaks on children’s executive functions: Too much of a good thing? / Egger F., Conzelmann A., Schmidt M. // Psychology Of Sport And Exercise. – 2018. – Vol. 36. – Р. 178–186.
Толчева А. В. Оценка психофизиологического состояния студенток с опытом занятий хатха‑ йогой / Толчева А. В. // Педагогика, психология и медико‑б иологические проблемы физического воспитания и спорта. – 2011. – № 11. – С. 128–131.
Комплексное применение оздоровительных методик пилатеса и бодифлекса для повышения психофизио‑логических возможностей студентов / Козина Ж. Л., Ильницкая А. С., Пащенко Н. А., Коваль М. В. // Педагогика, психология и медико‑б иологические проблемы физического воспитания и спорта. – 2014. – № 3. – С. 31–36. doi:10.6084/m9.figshare.936963
Борознюк А. В. Повышение профессиональной направленности физической подготовки будущих офицеров‑с вязистов / Борознюк А. В. // Педагогика, психология и медико‑б иологические проблемы физического воспитания и спорта. – 2012. – № 3. – С. 21–24.
Остапенко Ю. А. Профессионально‑з начимые психофизиологические качества информационно логической группы специальностей при реализации экспериментальной программы профессионально прикладной физической подготовки студентов / Остапенко Ю. А. // Педагогика, психология и медико‑б иологические проблемы физического воспитания и спорта. – 2014. – № 4. – С. 44–39. doi:10.6084/m9.figshare.951918.
Lisowski V. O. Importance of coordination skills essential psychophysical demonstrated competencies as a military specialists / Lisowski V. O., Mihuta І. Yu. // Physical Education of Students. – 2013. – № 6. – Р. 38–42. doi:10.6084/ m9.figshare.840501
Salatenko I. Psycho‑p hysical perfection of economic specialties’ girl students under influence of sport‑ oriented technology, based on prevalence of volleyball practicing / Salatenko I., Dubinskaya O. // Pedagogics, psychology, medical‑ biological problems of physical training and sports. – 2015. – № 19(12). – Р. 103–108. doi.org/10.15561/1 8189172.2015.12016
Костюнин А. В. Определение показателей психофизиологических качеств у студентов университетов разных курсов, которые занимаются футзалом в процессе внеаудиторной работы / Костюнин А. В. // Педагогика, психология и медико‑б иологические проблемы физического воспитания и спорта. – 2014. – № 7. – С. 18–22. doi:10.6084/m9.figshare.1015380.
Остапенко Ю. О. Професійно‑ прикладна фізична підготовка студентів інформаційно‑ логічної групи спе‑ціальностей : автореф. дис. … канд. наук з фізичного виховання і спорту : [спец.] 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / Остапенко Ю. О. ; Нац. ун‑т фіз. виховання і спорту України. – Київ, 2015. – 22 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.