ФУНКЦІЇ І ЗАВДАННЯ СИСТЕМИ ТЕСТУВАННЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ МОЛОДІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Анотація
Важливо регулярно спостерігати за показниками фізичної підготовленості в молодому віці.
Мета – з’ясувати експертне бачення ос новних завдань і функцій системи оцінювання фізичної підготовленості молоді.
Методика. Проведено опитування експертів (n=17) шести регіонів України. Ан- кета містила відкриті й закриті запитання, що стосувалися особливостей тестування фізичної підготовленості дітей і молоді та можливостей його подальшого удосконалення, зокрема основних завдань тестування. Для опрацювання кількісних даних використано описову статистику.
Повний текст:
PDFПосилання
Сергієнко, Л. П., & Шарий, Д. В. (2010). Методо- логічні основи комплексного тестування у фі- зичному вихованні і спорті. Теорія та методика фізичного виховання, (5), 3–12.
Тимошенко, О. В., & Ляхова, Л. І. (2021). Досвід тестування фізичної підготовленості учнівської молоді України і Китайської Народної Республіки. Спортивна наука України, 27(3), 45–52.
Сергієнко, В. М. (2015). Система контролю рухових здібностей студентської молоді: теорія і методо- логія фізичного виховання. Сумський державний університет.
Чистовик, О. В. (2017). Тестування рухових зді- бностей школярів: курс лекцій. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Бог- дана Хмельницького.
Кравчук, О. І., & Кравчук, В. В. (2019). Стан фізичної підготовленості учнів старшого шкільного віку. Фізична культура, спорт та здоров’я нації, (7), 19–21.
World Health Organization. (2018). Global action plan on physical activity 2018–2030: More active people for a healthier world. https://iris.who.int/bitstream/handle/10665/272722/9789241514187-eng.pdf
UNESCO. (2015). Quality Physical Education (QPE) Guidelines for Policy’Makers. https://unesdoc. unesco.org/ark:/48223/pf0000231101
Csányi, T., Finn, K. J., Welk, G. J., Zhu, W., Karsai, I., Ihász, F., Vass, Z., & Molnár, L. (2015). Overview of the Hungarian National Youth Fitness Study. Research Quarterly for Exercise and Sport, 86(Suppl 1), S3–S12. https://doi.org/10.1080/02701367.2015.1042823 Боднар, І., Бєлікова, Н., Дьоміна, Ж., Індика, С., Москаленко, Н., Огнистий, А., Петрица, П., & Пав- лова, Ю. (2025). Від системи тестування до системи спостереження за рівнем фізичної підготовле- ності: завдання та функції оцінювання фізичної підготовленості дітей та молоді на національному рівні. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, Серія 15, 1(186), 24–29.
DOI: https://doi.org/10.69468/2786-7544-2024-2-9
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.