АДАПТУВАННЯ ШКАЛИ АКАДЕМІЧНОЇ МОТИВАЦІЇ: ВИВЧЕННЯ СТРУКТУРИ АНКЕТИ

Юлія ПАВЛОВА, Вадим ШВЕЦЬ, Петро ПЕТРИЦА

Анотація


Однією з найбільш відомих теорій, яка пояснює мотивацію до будь-якої діяльності, зокрема до здобуття знань і вмінь, пов’язаних зі здоровим способом життя, та занять фізичною культурою / спортом, є теорія самодетермінації [3]. Науковці зазначають, що мотивація пов’язана з енергією, спрямованістю діяльності, наполегливістю у її здійсненні та досягненні поставлених завдань, тобто з аспектами реалізації намірів. У цій теорії на чільному місці – відмінності між внутрішньою та зовнішньою мотивацією, а також переходи між ними. На сьогодні гострою є потреба у розробленні інструментів, що мають сильне теоретичне підґрунтя, ураховують культурні й мовні аспекти, володіють прийнятними психометричними властивостями. Шкалу академічної мотивації (Academic Motivation Scale, AMS) [4] перевірено у різних культурних середовищах та у різних соціальних контекстах, вона є ефективним інструментом для оцінювання змін у мотивації, що відбуваються під впливом різних освітніх програм та проєктів.


Повний текст:

PDF

Посилання


Павлова Ю. О. Інструменти для моніторингу якості вищої освіти: структурна валідизація української версії анкети ETLQ / Павлова Ю. О., Тимрук- Скоропад К. А., Ціж Л. М. // Український журнал медицини, біології та спорту – 2021. – Т. 6, № 2 (30) – C. 196–203. doi: 10.26693/jmbs06.02.196

Assessment of disease-r elated knowledge among patients with chronic obstructive pulmonary disease: a cross- sectional study / Kateryna Tymruk- Skoropad, Iuliia Pavlova, Nadiya Sydoryk [et al.] // Phys Activ Rev. – 2020. – Vol. 8, N 2. – P. 72–85. doi: 10.16926/par.2019.07.24

Ryan R. M. Self-determination theory and the facilitation of intrinsic motivation, social development, and well-being / Ryan R. M., Deci E. L. // American Psychologist. – 2000. – Vol. 55, N 1. – P. 68–78.

The academic motivation scale: a measure of intrinsic, extrinsic, and a motivation in education / R. J. Vallerand, L. G. Pelletier, M. R. Blais [et al.] // Educational and Psychological Measurement. – 1992. – Vol. 52, N 4. – P. 1003–1017.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.