ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФОРМІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

Світлана КРИШТАНОВИЧ, Мирослав КРИШТАНОВИЧ

Анотація


У Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2022–2032 роки зосереджено увагу на потребі подальшого розвитку освіти на підставі використання нових прогресивних концепцій, запровадженні сучасних технологій і науково-м етодичних досягнень в освітньому середовищі [1]. Традиційну ідеологію освіти, засновану на безпосередньому спілкуванні учасників освітнього процесу, сьогодні доповнюють комунікативні технології, які зумовлюють інформатизацію освіти за допомогою технологій дистанційного й змішаного навчання

Повний текст:

PDF

Посилання


Про схвалення Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2022—2032 роки (Розпорядження КМУ) № 286-р (2022). URL: https://www.kmu.gov. ua/npas/pro-shvalennya-strategiyi-rozvitku-vishchoyi-osviti-v-ukrayini-na20222032-roki-286-

Garrison D., Vaughan N. (2008). Blended learning in higher education: Framework, principles, and guidelines. Jossey-Bass. 272 p.

Graham C. R. (2006). Blended learning systems: Definition, current trends, and future directions. The handbook of blended learning: global perspectives, local designs. San Francisco. CA : Pfeiffer & Company. P. 3–21.

Рекомендації щодо впровадження змішаного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти (2020). URL: https://mon.gov.ua/ ua/osvita/visha-osvita/rekomendacij-shodo-vprovadzhennya-zmishanogonavchannya-u-zakladah-fahovoyi-peredvishoyi-ta-vishoyi-osviti

Щодо організації освітнього процесу у закладах професійної (професійно-технічної) освіти з 16 листопада 2020 року (Лист МОН) №1/9-629 (2020). URL: https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-organizaciyi-osvitnogo-procesu-uzakladah-profesijnoyi-profesijno-tehnichnoyi-osviti-z-16-listopada-2020-roku


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.