ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВПРОВАДЖЕННЯ КРАФТОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

Наталія Петришин

Анотація


За карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів для запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID‑19) та у воєнний час відмічено різкий спаду на ринку HoReCa. Практика свідчить, що в період нестабільності важливий креатив, а саме пошук нових форматів роботи, продуктів та послуг.
Щоб успішно розвивати свій бізнес у цей складний для країни час почав стрімко розвиватися тренд крафтової продукції в умовах ресторанного бізнесу. Відомо, що крафт – це виробництво невеликої кількості продукту на малих потужностях за власними унікальними або традиційними рецептами. Крафтове виробництво є перспективною справою, бо воно має не лише економічний, а й соціальний ефект. Представники малого бізнесу можуть бути саме цим рушієм, який дасть змогу споживачеві отримувати корисну і різноманітну продукцію [1].


Повний текст:

PDF

Посилання


Балацька Н. Ю. Ресторанний бізнес в умовах пандемії коронавірусу: проблеми та напрями трансформації моделей розвитку. – URL: http:// market‑infr.od.ua/journals/2020/42_2020_ukr/22.pdf.

Дишкантюк О. В., Марковська А. В. Ресторанний бізнес в умовах пандемії covid‑19: шляхи виходу з кризи. – URL: http://bses.in.ua/ journals/2021/63_2021/5.pdf.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.