АНІМАЦІЙНІ ПРОГРАМИ В ІНДУСТРІЇ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ

В’ячеслав Чирка, Марія Паска

Анотація


Сучасний розвиток суспільства спонукає до появи нових галузей науки, серед яких вагоме місце посідає інноватика. Вона вивчає закономірності процесів розвитку, формування новацій, нововведень, механізмів управління змінами, подолання опору нововведенням, адаптації до них людини, використання та поширення інноваційних потоків, інноваційної діяльності, їх вплив на сферу конкуренції, на розвиток суспільства в цілому.
Сучасність характеризується тим, що людина перестала бачити у закладах лише їхнє конкретне призначення, вона хоче розваг, видовищ, активно провести дозвілля, у людей змінилися погляди на можливості провести час, саме тому вони почали більше коштів витрачати на відпочинок. Чим більшу суму людина здатна витрати на задоволення своїх культурних і духовних потреб, тим вищі вимоги вона ставить до організаторів її відпочинку. А оскільки вибір закладів ресторанного і готельного господарств є дуже різноманітним і великим, то кожен заклад намагається привабити і утримати свого клієнта. Для цього і організовуються всеможливі анімаційні розважальні програми. Анімація сьогодні – це обов’язковий атрибут будь-якого хорошого ресторану та готелю.


Повний текст:

PDF

Посилання


Байлик С. І. Організація анімаційних послуг в туризмі : навч. посіб. / Байлик С. І., Кравець О. М. – Харків : ХНАМГ, 2008. – 197 с.

Височило О. М. Менеджмент в анімаційній діяльності / Височило О. М., Щербакова Н. О. // Вісник НТУ. – 2012. – Вип. 26.

Максимець О. Спортивна анімація як складова позааудиторної роботи студентів вищих навчальних закладів туристичного профілю / Максимець О. // Вісник Львів. ун-ту. Серія педагогіка. – 2011. – Вип.27. – С. 101–108.

Бабарицька В. К. Менеджмент туризму. Туроперейтинг. Понятійно- термінологічні основи, сервісне забезпечення турпродукту : навч. посіб. / Бабарицька В. К., Малиновська О. Ю. – Київ : Альтерпрес, 2004. – 288 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.