ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОГО МЕХАНІЗМУ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ

Марина Рябенька, Алла Лук’янець

Анотація


Механізм управління – це категорія, що містить цілі управління, елементи об’єкту та їх зв’язки, на які здійснюється вплив, дії в інтересах досягнення цілей, методи впливу, матеріальні та фінансові ресурси управління, соціальний та організаційний потенціали. Реальний механізм управління завжди конкретний, оскільки спрямований на досягнення конкретних цілей за допомогою впливу на конкретні чинники, і цей вплив здійснюється через використання конкретних ресурсів [1].
Для забезпечення конкурентоздатності та закріплення на ринку індустрії гостинності необхідно постійно працювати в напрямі забезпечення ефективного управління підприємством, яке повинно базуватися на забезпеченні діалектичного поєднання зовнішньої і внутрішньої ефективності управління.


Повний текст:

PDF

Посилання


Мирна Є. В. Формування організаційно- економічного механізму ефективного управління підприємствами ресторанного господарства / Мирна Є. В., Костакова Л. Д. // Інноваційний розвиток готельно-р есторанного господарства та харчових виробництв : матеріали I Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. – Прага : Oktan Print s. r. o., 2020. – С. 184–186.

Рябенька М. О. Механізми державного регулювання у ресторанному бізнесі / Рябенька М. О. // Інноваційний розвиток готельноресторанного господарства та харчових виробництв : матеріали І Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. – Прага : OktanPrint s. r.o, 2020. – С. 204–2 05.

Рябенька М. О. Стратегічне планування в закладах готельно- ресторанного господарства / Рябенька М. О. // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2021. – Т. 26, вип. І (86). – С. 72–75.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.