ФОРМУВАННЯ ГНУЧКИХ НАВИЧОК У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОВИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ STEAM-ТЕХНОЛОГІЙ

Дар’я Шапран

Анотація


У чинному Законі України «Про освіту» (ст. 12, 17) визначено перелік ключових наукових та/або творчих мистецьких, професійних, а також загальних компетентностей, спільних для всіх галузей знань. До останніх належать: уміння читати з розумінням, висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, уміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, вирішувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми [1]. Такий підхід в українській освіті враховує актуальні вимоги сьогодення, коли фахівцеві вже недостатньо оволодіти лише специфічними навичками конкретної професії.
Мета роботи – представити деякі актуальні форми розвитку гнучких навичок учнів шляхом упровадження STEAM-технологій на заняттях із мови.


Повний текст:

PDF

Посилання


Закон України. – URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145–19 (дата звернення: 25.09.2022).

Soft-skills. – URL: https://simplex.ua/articles/soft-skills (дата звернення: 25.09.2022).


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.