ПЕВНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СЕРВІСНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ

Л. Малюк, Л. Варипаєва

Анотація


Метою роботи закладу, який здійснює сервісну діяльність, є от- римання прибутку і (або) виконання соціальних завдань завдяки власній підприємницькій діяльності. Сервісна діяльність (діяльність із надання послуг) – це цілеспря- мована сукупність взаємозалежних видів діяльності, що за певною технологією перетворює потреби людини в способи і можливості їхнього задоволення. Сервісна діяльність залежить від багатьох чинників: контингенту споживачів, типу, класу, рівня якості, «комфортності», розташування закладів сфери гостинності тощо.

Повний текст:

PDF

Посилання


Малюк Л. П. Сервісологія : підручник / Л. П. Малюк, О М Варипаєв. – Хар- ків : ХДУХТ, 2011. – 258 с.

Інноваційні технології в готельному господарстві: основи теорії : навч. посіб. / Т. В. Капліна, В. М. Столярчук, Л. П. Малюк, А. С. Капліна. – Полтава : ПУЕТ, 2018. – 357 с.

П’ятницька Г. Т. Іноваційні ресторанні технології: основи теорії : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / Г. Т. П’ятницька, Н. О. П’ятницька – Київ : Кондор-Видавництво, 2013. – 250 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.